164 Q4

Re: RE: Jos the Boss terug in de GP!!

vr jul 29, 2005 17:10

Op 1 of andere manier als ik Jos zie moet ik altijd denken aan dat opgefokte mannetje dat verloor met karten, en toen met zn vuistjes moest zwaaien.... :roll:
Heb jij dat nou ook altijd?? :lol: Schrijft hij zich eerst in als 'Jos the Boss', verliest 'm van een (ik geloof) 17 jarig knuppeltje en gaat vervolgens op de vuist. Zou me niets verwonderen als hij ook dat gevecht met die 17 jarige heeft verloren :blue_lol: .

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Jos the Boss terug in de GP!!

vr jul 29, 2005 18:34

Jan Lammers.............! :thumbs: :wink:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Ricambi Originali

vr jul 29, 2005 18:45

Jan Lammers.............! :thumbs: :wink:
Grtz, fRank
Had laatst bij 1 of ander herhalingsprogramma opnames gezien van de Heilige Koe met JL echt van die opnames uit begin 80.. was hij altijd met die Jaguars in de weer.. Was echt grappig om dat weer es terug te zien :P

Groet, Ro

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jul 29, 2005 18:55

Voordat we Jos de Klos weer neerknallen hier, laten we eerst de eerste race maar es afwachten. Misschien wordt het nog wat. Iedereen is blijkbaar zijn podiumplek vergeten in de F1. Misschien zien we het wel helemaal niet op tv want wie gaat dat uitzenden? Is daar al iets bekend over? RTL 7?

Raimon
Guru
Guru

vr jul 29, 2005 19:01

Iedereen is blijkbaar zijn podiumplek vergeten in de F1.
Nope, die ene podiumplek ben ik niet vergeten! (en nog eentje na een diskwalificatie van een andere rijder) Net zoals ik zijn 57 DNF's in 107 GP's niet vergeten ben.... :schrik: :roll: :lol:
156 SW 1.9 JTD

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jul 29, 2005 19:05

Nope, die ene podiumplek ben ik niet vergeten! (en nog eentje na een diskwalificatie van een andere rijder) Net zoals ik zijn 57 DNF's in 107 GP's niet vergeten ben.... :schrik: :roll: :lol:
Als je in een Minardi of een Arrows rondcrosst kun je ook niet anders verwachten. Niet alles is te wijten aan de coureur Jos Verstappen. Ook de techniek laat het menigmaal afweten. Let wel, ik ben geen Verstappen fan maar wel realist. Ook Albers heeft nog niks gepresteerd in de F1. Ik hoop dan ook dat hij volgend jaar bij een beter team terecht komt. :wink:

Raimon
Guru
Guru

vr jul 29, 2005 19:11

Heb je op zich gelijk in, maar Albers heeft op Verstappen voor dat hij in een soortgelijke auto wél races uitrijdt... Dat zal deels aan de verbetering van de betrouwbaarheid van de auto liggen, maar ook voor een groot deel aan de rijder...

En tsja, wat verwacht je voor prestaties in een Minardi? Races uitrijden en sneller blijven dan je teamgenoot is het maximale, denk ik... En dat lukt hem toch veelvuldig....
156 SW 1.9 JTD

jwst
Member
Member

vr jul 29, 2005 19:15

Met Jos was het heel wat meer spektakel dan met Albers..
Die voordat hij zn eerste race nog moet beginnen zei dat het leuk is voor 1 jaar, maar dat hij daarna toch wel een groter team zoekt...Hij mag z'n handjes dichtknijpen dat ie er al in mag zitten... Ik wil niet zeggen dat hij niet kan rijden, maar een beetje respect mag wel.
En Jos won de stopllicht sprintjes altijd wel!!!...Volgens mij heeft die Albers nog nooit iemand ingehaald...
GUN HET DOORNBOS WEL!!! Die heeft er tenmiste plezier aan....
AR GIULIA 2.1

matra sports
Guru
Guru

vr jul 29, 2005 19:40

Appels met peren vergelijken. Dat ze eerst maar eens laten zien dat ze op het podium komen de Double Dutchies. Bovendien brengt spectaculair rijden risico´s met zich mee, en wat willen we allemaal.......( Geen kouwe racekak a.u.b =D> )
Wat Janus Lammers laat zien op Le Mans enz.enz. is op zijn minst zo respectabel als wat Jos heeft gedaan :thumbs:
Enne tijden veranderen, Lance met Merkxkxkxkxsss vergelijken....... #-o of bier met Heineken :biggrin:

En als er ooit een Belg instapt en eerste wordt hang ik die vlag ook uit \:D/ zo !

matra sports
Guru
Guru

vr jul 29, 2005 19:42

En Wilbert : wat zeg jij me nou zeg ? :whistle:

Indaco
Member
Member

vr jul 29, 2005 21:41

Als je in een Minardi of een Arrows rondcrosst kun je ook niet anders verwachten. Niet alles is te wijten aan de coureur Jos Verstappen. Ook de techniek laat het menigmaal afweten. Let wel, ik ben geen Verstappen fan maar wel realist. Ook Albers heeft nog niks gepresteerd in de F1. Ik hoop dan ook dat hij volgend jaar bij een beter team terecht komt. :wink:
Zo is dat! En wie verruild een top dtm team met goede mogelijkheden in de F1 nou met Minardi...Dan ben je slim bezig zullen we maar zeggen..... :? :?
Giulia Nuova 2.0

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr jul 29, 2005 22:16

Uiteindelijk is F1 het hoogste raceniveau....

Jos de Klos (hele goeie trouwens :lol: ) zorgde inderdaad altijd voor (grind)spektakel :blue_lol:

Als Alberts zo blijft rijden krijg ie een beter stoeltje dan Jos ooit mocht dromen.

matra sports
Guru
Guru

vr jul 29, 2005 22:21

Neu, F1 is commercieel het hoogst haalbare :wink: =;
Echt rijden is wat anders :blue_cool:

Ik hoop het voor Albers uiteraard !
Laatst gewijzigd door matra sports op vr jul 29, 2005 22:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Indaco
Member
Member

vr jul 29, 2005 22:21

Als Alberts zo blijft rijden krijg ie een beter stoeltje dan Jos ooit mocht dromen.[/quote]

Never......
Giulia Nuova 2.0

Raimon
Guru
Guru

vr jul 29, 2005 22:23

Zo is dat! En wie verruild een top dtm team met goede mogelijkheden in de F1 nou met Minardi...Dan ben je slim bezig zullen we maar zeggen..... :? :?
Albers ziet Minardi (al dan niet terecht) als springplank naar een competitief F1-team... Zijn insteek is uiteraard ook niet om jaren achterin bij Minardi te rijden.. En Formule 1 is echt nog wel een flinke stap omhoog ten opzichte van DTM, dus ja: ik denk dat hij slim bezig is! :lol:
156 SW 1.9 JTD

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”