Heb jij dat nou ook altijd??Op 1 of andere manier als ik Jos zie moet ik altijd denken aan dat opgefokte mannetje dat verloor met karten, en toen met zn vuistjes moest zwaaien....

Heb jij dat nou ook altijd??Op 1 of andere manier als ik Jos zie moet ik altijd denken aan dat opgefokte mannetje dat verloor met karten, en toen met zn vuistjes moest zwaaien....
Had laatst bij 1 of ander herhalingsprogramma opnames gezien van de Heilige Koe met JL echt van die opnames uit begin 80.. was hij altijd met die Jaguars in de weer.. Was echt grappig om dat weer es terug te zienJan Lammers.............!![]()
![]()
Grtz, fRank
Nope, die ene podiumplek ben ik niet vergeten! (en nog eentje na een diskwalificatie van een andere rijder) Net zoals ik zijn 57 DNF's in 107 GP's niet vergeten ben....Iedereen is blijkbaar zijn podiumplek vergeten in de F1.
Als je in een Minardi of een Arrows rondcrosst kun je ook niet anders verwachten. Niet alles is te wijten aan de coureur Jos Verstappen. Ook de techniek laat het menigmaal afweten. Let wel, ik ben geen Verstappen fan maar wel realist. Ook Albers heeft nog niks gepresteerd in de F1. Ik hoop dan ook dat hij volgend jaar bij een beter team terecht komt.Nope, die ene podiumplek ben ik niet vergeten! (en nog eentje na een diskwalificatie van een andere rijder) Net zoals ik zijn 57 DNF's in 107 GP's niet vergeten ben....Iedereen is blijkbaar zijn podiumplek vergeten in de F1.![]()
![]()
Zo is dat! En wie verruild een top dtm team met goede mogelijkheden in de F1 nou met Minardi...Dan ben je slim bezig zullen we maar zeggen.....Als je in een Minardi of een Arrows rondcrosst kun je ook niet anders verwachten. Niet alles is te wijten aan de coureur Jos Verstappen. Ook de techniek laat het menigmaal afweten. Let wel, ik ben geen Verstappen fan maar wel realist. Ook Albers heeft nog niks gepresteerd in de F1. Ik hoop dan ook dat hij volgend jaar bij een beter team terecht komt.Iedereen is blijkbaar zijn podiumplek vergeten in de F1.
Albers ziet Minardi (al dan niet terecht) als springplank naar een competitief F1-team... Zijn insteek is uiteraard ook niet om jaren achterin bij Minardi te rijden.. En Formule 1 is echt nog wel een flinke stap omhoog ten opzichte van DTM, dus ja: ik denk dat hij slim bezig is!
Zo is dat! En wie verruild een top dtm team met goede mogelijkheden in de F1 nou met Minardi...Dan ben je slim bezig zullen we maar zeggen.....![]()