Ik begrijp je bericht wel.
Ik heb er best wel even over nagedacht hoe dit te publiceren. Erik kennende verteld hij mij de waarheid, die man is gewoon goudeerlijk en is altijd zijn afpraken nagekomen. Als er mensen zijn die behoefte hebben om contact met Erik op te nemen om het een en ander te verifieren dan is dat gewoon mogelijk, stuur mij maar een PB.
Over die gegevens, had wel verwacht dat dat misschien gevoelig zou liggen maar het publiceren van deze gegevens kan nou juist bij iemand een bel doen rinkelen. Als het overbodig geweest zou zijn had ik het niet gedaan.
Als het klopt wat Atte Roskam vermeld dan vrees ik dat dit letterlijk een treurig einde betekend voor wat betreft de zoektocht naar de persoon Jan Jans.
Toch hoop ik nog wel steeds voor Erik dat zijn spullen ergens boven water komen.
Vr gr,
Rody
Ik vind je oproep in deze vorm niet correct, Rody.
Ten eerste zijn die beweringen die je hier namens iemand anders doet oncontroleerbaar. Dat gaat richting smaad.
Ten tweede is het wat eigenaardig om andermans persoonsgegevens te publiceren.
Je oproep om uit te kijken naar de spulllen met een korte omschrijving van het waarom; OK. De aanvullende info heeft geen toegevoegde waarde, dus als ik jou was zou ik die weer verwijderen.
Voor het overige, succes met de zoektocht.