alfasud1972
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: [[[ OPROEP ]]] Graag iedereen even lezen s.v.p.

zo jul 24, 2005 20:24

@Dink,

Ik begrijp je bericht wel.

Ik heb er best wel even over nagedacht hoe dit te publiceren. Erik kennende verteld hij mij de waarheid, die man is gewoon goudeerlijk en is altijd zijn afpraken nagekomen. Als er mensen zijn die behoefte hebben om contact met Erik op te nemen om het een en ander te verifieren dan is dat gewoon mogelijk, stuur mij maar een PB.

Over die gegevens, had wel verwacht dat dat misschien gevoelig zou liggen maar het publiceren van deze gegevens kan nou juist bij iemand een bel doen rinkelen. Als het overbodig geweest zou zijn had ik het niet gedaan.

Als het klopt wat Atte Roskam vermeld dan vrees ik dat dit letterlijk een treurig einde betekend voor wat betreft de zoektocht naar de persoon Jan Jans.

Toch hoop ik nog wel steeds voor Erik dat zijn spullen ergens boven water komen.

Vr gr,

Rody

Ik vind je oproep in deze vorm niet correct, Rody.

Ten eerste zijn die beweringen die je hier namens iemand anders doet oncontroleerbaar. Dat gaat richting smaad.

Ten tweede is het wat eigenaardig om andermans persoonsgegevens te publiceren.

Je oproep om uit te kijken naar de spulllen met een korte omschrijving van het waarom; OK. De aanvullende info heeft geen toegevoegde waarde, dus als ik jou was zou ik die weer verwijderen.

Voor het overige, succes met de zoektocht.

Roebar
Guru
Guru

RE: [[[ OPROEP ]]] Graag iedereen even lezen s.v.p.

zo jul 24, 2005 20:36

Als die man inderdaad het hoekie om is en de eventuele nabestaanden of ontruimers
hebben naar alle waarschijnlijkheid niet geweten van wie de auto is Dan is het toch logisch dat het ding weg is????? :roll:
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

alfasud1972
Guru
Guru

zo jul 24, 2005 20:40

Als die man inderdaad het hoekie om is en de eventuele nabestaanden of ontruimers
hebben naar alle waarschijnlijkheid niet geweten van wie de auto is Dan is het toch logisch dat het ding weg is????? :roll:
Waarschijnlijk wel, maar het kan ook zijn de de spullen in een gehuurde loods ofzo staan, je weet het niet.

Vr gr,

Rody

Alfasassie

zo jul 24, 2005 21:02

Ok.. gelezen

Hmm, denk dat een ander er dolgelukkig mee is nu.. de Sud in goed vertrouwen heeft gekocht.. er oprecht blij mee is.. en niet zit te wachten op een kolone verhitte Alfisti die hem aanspreken met dit verhaal.. :roll:

Vraag me af hoelang er al niet meer is omgekeken naar de Sud als je er ineens achter komt dat hij weg is?

Waarschijnlijk nu bij een echte liefhebber terecht gekomen die Sud.. die er met liefde mee aan de slag gaat..

Groetjes Saskia

Roebar
Guru
Guru

zo jul 24, 2005 21:10

Heb jij hem soms saskia???? :twisted:
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

harold
Full Member
Full Member

zo jul 24, 2005 21:14

wat is dat voor merkwaardige opmerking :?
Ik vond dit ook al zo out of the blue .

Beetje meer uitleg graag , is dit positief of negatief bedoeld ?

Kristal
Rody is echt een wereldverbeteraar..........
Hij is gewoon de ideale schoonzoon..........
Doet zelf nooit verkeerde dingen en probeert andere mensen altijd te helpen..........

Er zit er zeker wat 'oud zeer' tussen jullie twee?
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Alfasassie

zo jul 24, 2005 21:18

Heb jij hem soms saskia???? :twisted:
Nee :D , maar kan me voorstellen dat zoals Erik er 1 heeft afgegeven in goed vertrouwen, iemand anders dezelfde in de loop der jaren heeft gekocht.. ook in goed vertrouwen

Staan hier ineens alle gegevens op de website.... rijdt die persoon lekker in zijn Alfaatje die ondertussen misschien af is.. en krijgt dan ineens te horen dat hij niet de rechtmatige eigenaar zou zijn?

Lijkt me wel vervelende tegensituatie :wink:

Zie je je al zitten in je geliefde Alfa.. ineens deze situatie?
AUTSJJJ :oops:

Groetjes Saskia

SPIDERVELOCE1750

zo jul 24, 2005 21:19

Ik vond dit ook al zo out of the blue .

Beetje meer uitleg graag , is dit positief of negatief bedoeld ?

Kristal
Rody is echt een wereldverbeteraar..........
Hij is gewoon de ideale schoonzoon..........
Doet zelf nooit verkeerde dingen en probeert andere mensen altijd te helpen..........

Er zit er zeker wat 'oud zeer' tussen jullie twee?
Nee hoor , ken die man gewoon niet en wil niet heel Belgie afmailen als later dan blijkt dat het maar een dubieus verhaal blijkt te zijn .

Maar het zit blijkbaar wel goed . Dus blijven we proberen , al ziet het er idd niet zo rooskleurig uit .

Kristal

alfasud1972
Guru
Guru

zo jul 24, 2005 21:24

@ Saskia,

Het is gegaan zoals als het zovaak gaat, de auto is naar een restaurateur gebracht omdat iemand het zelf niet kan. Vermoedelijk is er afgesproken dat er geen haast bij is om de kosten te drukken, wat ook gewoon vaak gebeurd.

Erik is een echte liefhebber getuige het feit dat hij in de tussentijd een andere Sud gekocht heeft om toch maar te kunnen rijden, omdat hij niet zolang kon wachten tot de andere Sud klaar was. Misschien is hij te naief geweest maar juist van dat soort mensen (die gewoon goed van vertrouwen zijn) wordt nou altijd misbruik gemaakt.

Er is hem op allerlei manieren de boot afgehouden en zoals ik heb begrepen is hij niet de enige geweest. Ik zelf zou er ook elke week zijn gaan kijken, maar niet iedereen doet zoals jij en ik of is daar toe in staat.

Als iemand de auto in goed vertouwen heeft gekocht dan is daar niets aan te doen, en is diegene volgens mij gewoon de rechtmatige eigenaar. Erik kennende zal hij er zich er dan wel bij neerleggen.

Vr gr,

Rody

Ok.. gelezen

Hmm, denk dat een ander er dolgelukkig mee is nu.. de Sud in goed vertrouwen heeft gekocht.. er oprecht blij mee is.. en niet zit te wachten op een kolone verhitte Alfisti die hem aanspreken met dit verhaal.. :roll:

Vraag me af hoelang er al niet meer is omgekeken naar de Sud als je er ineens achter komt dat hij weg is?

Waarschijnlijk nu bij een echte liefhebber terecht gekomen die Sud.. die er met liefde mee aan de slag gaat..
Groetjes Saskia

Alfasassie

zo jul 24, 2005 21:39

Ik hoop dat de Sud bij een goede eigenaar (terug) komt, en dat Erik geniet in elk geval van de rijdende Sud nu

Daar gaat het tenslotte om!

Groetjes Saskia

Raimon
Guru
Guru

zo jul 24, 2005 21:41

Daar gaat het niet om... Het gaat erom dat die Sud terugkomt bij zijn RECHTMATIGE eigenaar: Erik....
156 SW 1.9 JTD

Alfasassie

zo jul 24, 2005 21:54

Daar gaat het niet om... Het gaat erom dat die Sud terugkomt bij zijn RECHTMATIGE eigenaar: Erik....
Dat bedoel ik.. een goede eigenaar, moest zijn DE goede eigenaar. Lidwoord foutje :oops:, in deze zin wel belangrijk idd.

Maar wat als er nu 2 eigenaren zijn? En de 2e eigenaar ook denkt dat hij rechtmatig is? Omdat hij in goedvertrouwen heeft gekocht?

Lastig probleem dan..

Ik wens Erik de Sud goed terug.

Groetjes Saskia

Eric
Advanced Member
Advanced Member

zo jul 24, 2005 22:30

Waar is het kenteken kopie deel III ? (of hoe dat ook heet tegenwoordig.. tenaamstellings bewijs ofzo) Als dat nog in het bezit is van de echte eigenaar (Erik), kan de auto toch nooit verkocht zijn ?
Ik neem aan dat er bij de politie aangifte is gedaan van diefstal van de auto, dan maakt het toch niet uit of JJ inmiddels overleden is? Op het moment dat de auto gevonden wordt, gaat-ie terug naar de rechtmatige eigenaar, toch?
Alleen wanneer de auto gesloopt is en de onderdelen los verkocht zijn zal er wel weinig meer te achterhalen zijn...
SCARB 00694

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jul 25, 2005 08:55

Waar is het kenteken kopie deel III ? (of hoe dat ook heet tegenwoordig.. tenaamstellings bewijs ofzo) Als dat nog in het bezit is van de echte eigenaar (Erik), kan de auto toch nooit verkocht zijn ?
Ik neem aan dat er bij de politie aangifte is gedaan van diefstal van de auto, dan maakt het toch niet uit of JJ inmiddels overleden is? Op het moment dat de auto gevonden wordt, gaat-ie terug naar de rechtmatige eigenaar, toch?
Alleen wanneer de auto gesloopt is en de onderdelen los verkocht zijn zal er wel weinig meer te achterhalen zijn...
Exact. De tenaamstelling staat op 2 Oktober 1999. De eigenaar weet zelf wel of hij toen eigenaar geworden is. Zonder papieren wordt dat lastig overschrijven. Hij kan mijnsinziens dan ook alleen maar voor onderdelen worden aangeboden.

jaben
Advanced Member
Advanced Member

ma jul 25, 2005 09:36

Ik zou je graag willen helpen, maar helaas...

Zeer goed dat je op deze manier de aandacht trekt om problemen rondom dergelijke personen op te lossen.
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”