.................De groep heeft nog ambitieuzere plannen. Gehoopt wordt dat de in totaal bijna vier miljoen inwoners van bovengenoemde gebieden een nieuwe Europese deelstaat zullen gaan vormen: Nij Fyslân (Nieuw Friesland).

.................De groep heeft nog ambitieuzere plannen. Gehoopt wordt dat de in totaal bijna vier miljoen inwoners van bovengenoemde gebieden een nieuwe Europese deelstaat zullen gaan vormen: Nij Fyslân (Nieuw Friesland).
Kijk een stukje naar mijn hart; hier in t onderste en meest bourgondische (want vlak bij Vlaanderen gelegen!!) deel van Zeeland precies zo'n verhaal> openbaar vervoer?bijna niet, we zijn al blij dat we stromend water hebben,laat ons dat vervoer zelf maar regelen , geen haagse minister voor nodig!Nou, van mij mag het en dan ook met een regering die zich eens een keer wat aantrekt van ONZE problematiek. Bestrijden van het file-probleem, welk file-probleem???? Als er hier eens een keer 4 auto's achter elkaar staan omdat de koeien naar de overkant gebracht moeten worden is dat bij ons al een file en niemand die daar een probleem mee heeft. En het openbaar vervoer en millieu net zo. Het openbaar vervoer werkt hier ab-so-luut niet en ik zeg skippen die rommel en millieu hebben we hier zat dus daar kunnen we hier best wel een beetje van verpesten dan blijft er nog genoeg over, hebben we al die domme regeltjes ook niet voor nodig.Gehoopt wordt dat de in totaal bijna vier miljoen inwoners van bovengenoemde gebieden een nieuwe Europese deelstaat zullen gaan vormen: Nij Fyslân (Nieuw Friesland).
ik sei noch ûlewappers, it kin net!!.....![]()
RE: Eigen kentekens voor Friezen
Welke andere ellende?? Deze bijv:?Als het eventueel toch gaat gebeuren, zijn we dan ook verlost van bijvoorbeeld "de Kast" en andere ellende?
ja wis en zeker.....Eensch!
Die maken leuke Beatle-tjoentjes!
Maar Skik is toch uit Drente afkomstig?