KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: De Autoparts Brummen service (ahum....)

ma jul 18, 2005 21:38

Ik ben er 1 keer geweest en heb een plezierige ontmoeting gehad met Robert. Daarna een paar keer onderdelen bij hem besteld tot volle tevredenheid.
Om zoiets op een forum te vertellen waar iemand zich niet kan verweren, ( volgens mij komt hij hier niet?) vind ik ook niet bepaald geslaagd. Geldt wat mij betreft ook voor andere leveranciers. Iedereen heeft wel eens een dramaandag. Kortom, regel het met Robert. Ga er desnoods naar toe. :wink:

matra sports
Guru
Guru

ma jul 18, 2005 21:52

ik vind dat je hier best je ervaringen met anderen mag delen. slechte en ook de goede.waarom niet ?

Autoparts Brummen mag zich hier dan wel niet kunnen verweren, maar als e.e.a. netjes wordt opgelost en jij schrijft dat hier neer is dat alleen maar goed voor mister Brummen.

Als ik zo behandeld werd en ik woonde dichtbij wachtte ik tot vlak voor sluitingstijd en liep dan naar binnen met de tank ónder mijn rechterarm............ :wink:

Good Luck : please let us know !

SQUADRA LEO
Guru
Guru

Re: RE: De Autoparts Brummen service (ahum....)

ma jul 18, 2005 22:25

ik vind dat je hier best je ervaringen met anderen mag delen. slechte en ook de goede.waarom niet ?

Autoparts Brummen mag zich hier dan wel niet kunnen verweren, maar als e.e.a. netjes wordt opgelost en jij schrijft dat hier neer is dat alleen maar goed voor mister Brummen.

Als ik zo behandeld werd en ik woonde dichtbij wachtte ik tot vlak voor sluitingstijd en liep dan naar binnen met de tank ónder mijn rechterarm............ :wink:

Good Luck : please let us know !
Helemaal mee eens !!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

ma jul 18, 2005 22:34

Ik heb op zich wel goede ervaringen met Autoparts Brummen, hoewel de meest recente ervaring alweer 3 jaar geleden is.
Ik ken eerlijk gezegd niet 1 onderdelen handelaar die graag defecte onderdelen terugneemt, maar het onderdeel meenemen en hen er persoonlijk op aanspreken werkt beter dan de telefoon.
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

jan bert

ma jul 18, 2005 22:44

Ik zou die tank door de ruit van AB mieteren, als hij niet terugstuitert uiteraard... 8) Anders ff vullen met benzine.. :evil:
vanuit welke al quaeda-cel opereerde jij nog maar weer?

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma jul 18, 2005 22:49

Zonder me ergens in te willen mengen:

Los het probleem eerst even met de leverancier zelf op. Je zou door deze handelswijze een leverancier onnodig in een kwaad daglicht kunnen stellen. De diverse belevenissen staan nl los van elkaar en het ene geval pakts soms net ff anders uit als de ervaringen die iemand anders heeft. Ik begrijp uit deze discussie dat het nl geen structureel probleem met AB betreft.
en IDD: Gewoon ff langsgaan werkt het best. :wink:

Begrijp dat een leveracier niet graag gebruikte zaken terugneemt. Ze worden te vaak geflest door kwaadwillende gasten.
Ikzelf heb ook wel eens gebruikte delen weer teruggebracht, maar dat was dan tevoren afgesproken en binnen een afgesproken tijd.(kort)
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jul 18, 2005 22:58

enne bij Tuynder zijn de nieuwe tanks nog leverbaar voor 130 euro............
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

di jul 19, 2005 01:10

vind ook niet helemaal eerlijk hier je slechte ervaring te delen zonder een eventueel mogelijk weerwoord. Ik heb een aantal keren iets besteld bij A.P.B. en daar zat een keer het compleet verkeerde onderdeel bij een belletje retourzending kosten ontvanger en het goede duurdere onderdeel toegestuurd gekregen zonder extra kosten. Ervaringen verschillen dus heel erg.

Maar als je toch een nieuwe tank in je 75 moet lassen ff in de benzinestank blijven rondrijden doorsparen en een grote alu racetank erin, in een keer voor altijd van het gezeik af. tenzij originalteit hoog in je vaandel staat natuurlijk.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

di jul 19, 2005 09:39

Ik zou die tank door de ruit van AB mieteren, als hij niet terugstuitert uiteraard... 8) Anders ff vullen met benzine.. :evil:
vanuit welke al quaeda-cel opereerde jij nog maar weer?
Was maar een grapje hoor :!: :wink:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member

di jul 19, 2005 09:54

ik heb er een dubbel gevoel bij,

in mei van dit jaar had hij een Lichtgrijs Recaro interieur voor mijn 155.

ik heb het gekocht en kreeg de houders voor de gordels en de deuropeners er niet bij, waarom werd mij totaal niet duidelijk, het was toch een compleet interieur!!

tijdens montage werd duidelijk dat de gordelsloten niet om te bouwen waren, dit omdat het oude interieur was voorzien van gordelspanners en dus andere gordelsloten.

na veel heen en weer bellen/mailen uiteindelijk toch andere gordelsloten gekregen (positief) alleen de moeite en tijd wat het me gekost heeft zal ik eens goed nadenken of ik klant wil blijven bij deze tent.

Ook bij mij werd meerdere malen gezegt dat het te druk was, prima heb ik begrip voor maar als ik het spul op kom halen zit er 5 man koffie te drinken en moet ik maar even wachten omdat een zesde persoon onderweg is naar de friettent, wat natuurlijk wel warm opgegeten moet worden.
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

jaben
Advanced Member
Advanced Member

di jul 19, 2005 10:30

Tja, wanneer hebben ze daar wel tijd om je een keer goed te woord te staan?

Op een mail reageren ze al helemaal nooit!

Maar goed. Ook dit bedtijf heeft zich te houden aan de wet. Je bent niet tevreden over je gekochte produkt. In Nederland moet het bedrijf het artikel dan terug nemen en het geld retouneren!
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jul 19, 2005 11:41

Zonder me ergens in te willen mengen:

Los het probleem eerst even met de leverancier zelf op. Je zou door deze handelswijze een leverancier onnodig in een kwaad daglicht kunnen stellen. De diverse belevenissen staan nl los van elkaar en het ene geval pakts soms net ff anders uit als de ervaringen die iemand anders heeft. Ik begrijp uit deze discussie dat het nl geen structureel probleem met AB betreft.
en IDD: Gewoon ff langsgaan werkt het best. :wink:

Begrijp dat een leveracier niet graag gebruikte zaken terugneemt. Ze worden te vaak geflest door kwaadwillende gasten.
Ikzelf heb ook wel eens gebruikte delen weer teruggebracht, maar dat was dan tevoren afgesproken en binnen een afgesproken tijd.(kort)
Het is toch vrij gebruikelijk dat je een produkt dat niet aan de verwachting voldoet terugneemt. Mijn ervaring is dat je bij een autosloop ofzo dan een tegoedbon krijgt. :) Geld terug doen ze inderdaad eigenlijk nooit. :( Maar zoals er nu mee om wordt gegaan is natuurlijk verre van soepel en klantvriendelijk. :o
Als ik goed over iemand te spreken ben vertel ik het iedereen, maar als men zo bot en arrogant met een 'klacht' omgaat, dan kan ik dat ook! :x

Ik wil best daar naar toe gaan om tot een oplossing te komen, maar het is bepaalt niet om de hoek. :shock: Ik ga er niet graag voor Jan met de korte achternaam naartoe. :wink:

En oh ja, ik heb in het verleden best prima ervaringen met dit bedrijf gehad, maar zo'n waardeloze houding als ze nu aannemen doet dat snel vergeten. [-(

Ik zal ze maar weer eens bellen........................... :roll:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

ErwinV6

di jul 19, 2005 12:02

Dit is kl*te als je zoiets hebt, maar...........
Ik ben het er absoluut niet mee eens om het bedrijf op zon manier gelijk door de mangel te halen.
Ik denk dat het verstandiger is om gewoon het probleem zelf of niet op te lossen ipv.het forum hiervoor te gebruiken...
De reden is dat er om zo'n akkefietje onnodige schade opgelopen kan worden door een bedrijf die zich ook nog eens niet kan verweren.
Bovendien heb ik en vele met mij absoluut geen slechte ervaring met hem....
Hopenlijk kom je eruit!Suc6!

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jul 19, 2005 12:37

Dit is kl*te als je zoiets hebt, maar...........
Ik ben het er absoluut niet mee eens om het bedrijf op zon manier gelijk door de mangel te halen.
Ik denk dat het verstandiger is om gewoon het probleem zelf of niet op te lossen ipv.het forum hiervoor te gebruiken...
De reden is dat er om zo'n akkefietje onnodige schade opgelopen kan worden door een bedrijf die zich ook nog eens niet kan verweren.
Bovendien heb ik en vele met mij absoluut geen slechte ervaring met hem....
Hopenlijk kom je eruit!Suc6!
Ik haal niemand door de mangel, ik vertel gewoon precies wat er gebeurt! :evil:
Wat jou ordeel hierover is laat ik aan jou. En natuurlijk is het meerendeeel van de klanten tevreden, anders bestond het toch al lang niet meer. Ik was tot kort ook een tevreden klant, en als het nog goed komt ben ik dat nog steeds, maar dit gaat verre van soepel (en lijkt overigens niet goed af te lopen, maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen) en dat vermeld ik gewoon. Daar zijn geen leugens bij.

Ik werd zojuist netjes te woord gestaan door iemand anders, en word vanmiddag teruggebeld. :roll: Wordt vervolgt. 8-[

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jul 19, 2005 19:26

Ik ben vandaag niet terug gebeld. Ik suggereer niets en trek (nog) geen conclusie.
Ik som alleen maar feiten op. Ik stel dus niemand in een kwaad daglicht, maar geef ongekleurd bericht van de gang van zaken.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”