Zonder me ergens in te willen mengen:
Los het probleem eerst even met de leverancier zelf op. Je zou door deze handelswijze een leverancier onnodig in een kwaad daglicht kunnen stellen. De diverse belevenissen staan nl los van elkaar en het ene geval pakts soms net ff anders uit als de ervaringen die iemand anders heeft. Ik begrijp uit deze discussie dat het nl geen structureel probleem met AB betreft.
en IDD: Gewoon ff langsgaan werkt het best.
Begrijp dat een leveracier niet graag gebruikte zaken terugneemt. Ze worden te vaak geflest door kwaadwillende gasten.
Ikzelf heb ook wel eens gebruikte delen weer teruggebracht, maar dat was dan tevoren afgesproken en binnen een afgesproken tijd.(kort)
Het is toch vrij gebruikelijk dat je een produkt dat niet aan de verwachting voldoet terugneemt. Mijn ervaring is dat je bij een autosloop ofzo dan een tegoedbon krijgt.

Geld terug doen ze inderdaad eigenlijk nooit.

Maar zoals er nu mee om wordt gegaan is natuurlijk verre van soepel en klantvriendelijk.
Als ik goed over iemand te spreken ben vertel ik het iedereen, maar als men zo bot en arrogant met een 'klacht' omgaat, dan kan ik dat ook!
Ik wil best daar naar toe gaan om tot een oplossing te komen, maar het is bepaalt niet om de hoek.

Ik ga er niet graag voor Jan met de korte achternaam naartoe.
En oh ja, ik heb in het verleden best prima ervaringen met dit bedrijf gehad, maar zo'n waardeloze houding als ze nu aannemen doet dat snel vergeten.
Ik zal ze maar weer eens bellen...........................