Dit doet me denken aan iets anders: Caravanracen gepresenteerd door Jack van Gelder (Ter land, Ter zee en in de lucht). Klik hier voor foto's van het Caravanracen en het achteruitrijracen
Na afloop van de vakantie zijn er nog mogelijkheden......

Dit doet me denken aan iets anders: Caravanracen gepresenteerd door Jack van Gelder (Ter land, Ter zee en in de lucht). Klik hier voor foto's van het Caravanracen en het achteruitrijracen
Na afloop van de vakantie zijn er nog mogelijkheden......
Inderdaad, nu nog even caravanracen!Leuk !! een authentiek Nederlands sleurhut-topic !
Leuk !! een authentiek Nederlands sleurhut-topic !
Die friet daar was anders best lekker.... maar welke friet is dat niet als je meer dan een half uur hebt staan wachten...Niet ALLE sleurhut-frituren zijn van het niveau van Spa Italia, hoor !![]()
Die verkopen we alleen voor veel geld als we weten dat er veel Hollanders komen !![]()
Tip 5 let op vocht problemen, er zijn er van 3 jaar oud met en van 20 jaar oud zonderTip 1 Laat je niet gek maken door alle malloten hier.
tip 2 Neem een stabilisator ,liefst alko(merk voor de wise-guys)1300 of 2000 afhankelijk van gewicht v/d caravan.
Tip 3 kijk eens bij de verschillende handelaren,caravanhandel ligt net als de autohandel op zijn reet.Iedereen houdt z'n geld vast.Zonder inruil kun je daar goed slagen.
Tip 4 check banden qua leeftijd (dotnmr) en schokkers ,remmen.dat is al de helft.
At your service.
ps ik vertrek over 2 wkn met sleurhut voor 4 wkn France.![]()
![]()