Je had m beter aangehouden......Toen deed mijn moeke mijn laatste pamper af![]()
Greetzz..
Wouter![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
hahaha HUMOR.. lolzzz

Je had m beter aangehouden......Toen deed mijn moeke mijn laatste pamper af![]()
Greetzz..
Wouter![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
Uhuuhm de zaterdag trek ik hem weer aan...jah en je mag niet lachen...ik wordt aangekleed als baby met carnavalJe had m beter aangehouden......Toen deed mijn moeke mijn laatste pamper af![]()
Greetzz..
Wouter![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
hahaha HUMOR.. lolzzz
Zaag aan de plastic bumper???9183
Dacht ik eigenijk ook bij nader inzien...Aah,sorry.Ik dacht dat de witte ook van 1987 was.![]()
![]()
Zullen we een winkeldochtertopic beginnen ? Veel kans dat wij het pleit winnen .Niet dat mijn TS in aanmerking komt voor de oudste, maar mijn TS is op één jaar tijd wel twee jaar verouderd![]()
Vorig jaar dacht ik dat het bouwjaar van mijn TS 90 was, tot ik over een paar maand op het gelijkvormigheidsattest 89 zag gedrukt staan.
Daarmee het bouwjaar verandert tot op vandaag. Ik heb immers de gegevens van men bella aangevraagd via het Archivio, wat blijkt is dat mijn TS gebouwd is op 20 september 1988 en verkocht op 4 april 1990. Typisch geval van een winkeldochter?
Beat that .
with reference to your request we are informing you as follows.
According to our documentation files, the chassis number ZAR 162A0000005952 originally corresponds to an Alfa Romeo Alfa 90 6C 2.5 L Jetr., manufactured on the 4th July 1985 and sold on the 27th April 1988 in Belgium.
The body colour is metallic grey (AR 768), with grey velvet interiors.
Yours, Sincerely,
Automobilismo Storico Alfa Romeo
Archivio Storico
Antonio Magro