geintjuh...................welkom hier

Ho, ho !!Welkom! Die flyer is waarschijnlijk de clubfolder die door veel dealers in het onderhoudsboekje werd gestopt bij aflevering, dat wil dus niet automatisch zeggen dat de vorige eigenaar ook SCARB-lid is geweest. Die kans lijkt me zelfs redelijk klein als het een ex-lease betreft.
Jij mag nog van je leasebedrijf een alfa nemenHo, ho !!Welkom! Die flyer is waarschijnlijk de clubfolder die door veel dealers in het onderhoudsboekje werd gestopt bij aflevering, dat wil dus niet automatisch zeggen dat de vorige eigenaar ook SCARB-lid is geweest. Die kans lijkt me zelfs redelijk klein als het een ex-lease betreft.
![]()
Niet alle leaserijders over één kam scheren.
Ik ben al ruim 20 jaar lid waarvan de laatste 8 jaar als leaserijder (maar wel een Alfa natuurlijk).
Nja is inderdaad zo...en vaak gaan ze dan de toer op van weinig restwaarde en bla..bla..bla (al zit er een deel waarheid in)...Heb bij m'n vorige werkgever geprobeerd om de switch te maken van Audi naar Alfa toen de 156 net uit was..
No go!
Argumentatie? "we zitten niet in het damesondergoed!"
Tegenargument: "zou je niet misstaan!"
Mocht niet baten...![]()
![]()
![]()
Geeft wel een beetje aan hoe er door sommige werkgevers tegen Alfa aangekeken wordt (helaas!)... te... uh... "flashy"...
Daar kun je tegen argumenteren door domweg de offertes te vergelijken... simpel rekensommetje...Nja is inderdaad zo...en vaak gaan ze dan de toer op van weinig restwaarde en bla..bla..bla (al zit er een deel waarheid in)...Heb bij m'n vorige werkgever geprobeerd om de switch te maken van Audi naar Alfa toen de 156 net uit was..
No go!
Mocht niet baten...![]()
![]()
![]()
Geeft wel een beetje aan hoe er door sommige werkgevers tegen Alfa aangekeken wordt (helaas!)... te... uh... "flashy"...
Vorige werkgever....je werkt nu bij Sloggi?Heb bij m'n vorige werkgever geprobeerd om de switch te maken van Audi naar Alfa toen de 156 net uit was..
No go!
Mocht niet baten...![]()
![]()
![]()
Dat zei hij toen de 156 net uit was? Ehhh... eind 1997 dus?Heb bij m'n vorige werkgever geprobeerd om de switch te maken van Audi naar Alfa toen de 156 net uit was..
No go!
Nee, hij verkoopt potloden. Daar hoort een flashy auto bij, dacht ik...Vorige werkgever....je werkt nu bij Sloggi?
Dat is nou damesondergoed waar ik wel eens in wil zitten! (o.a. met mijn handen!)Dat zei hij toen de 156 net uit was? Ehhh... eind 1997 dus?Heb bij m'n vorige werkgever geprobeerd om de switch te maken van Audi naar Alfa toen de 156 net uit was..
No go!
Dan had die baas van jou wel een vooruitziende blik, want omstreeks 2005 verscheen dit:
En niet alleen op Zandvoort, ook op straat (standaard 147's die bestickerd waren net als deze racer). Vermoedelijk demo auto's van de sponsor Hunkemöller of Alfadealer Het Autohuis die de racer inzette.