Ik wel. En het bevalt mij prima.@Michel Fertan? heb je hier ervaring mee onze leverancier adviseerde het me boven noverox.
Dus heb ik maar een busje gekocht.
'k heb 't 3 maand geleden voor 't eerst gebruikt en tot op heden roest ie niet verder !@Michel Fertan? heb je hier ervaring mee onze leverancier adviseerde het me boven noverox.
Dus heb ik maar een busje gekocht.
Laat ons eens meegenieten dan!Ik heb een brochure van de Alfasud, ergens halverwege jaren 70, waarin uitgebreid wordt beschreven wat allemaal aan roestpreventie is gedaan.
Lachen man
Ja ze hebben dat inderdaad allemaal gedaan ja, en wat is mis met een SUD dan !!!!!!Het had moeten zijn:
"Alfa Romeo garandeert binnen 6 jaar roest van binnenuit!"![]()
![]()
Ik heb een brochure van de Alfasud, ergens halverwege jaren 70, waarin uitgebreid wordt beschreven wat allemaal aan roestpreventie is gedaan.
Lachen man
Sadist !Alleen ik denk dat die behandeling voor een sud eigenlijk alleen maar bij 1 sud is toegepast, en dat is die groene van mij![]()
Sadist !Alleen ik denk dat die behandeling voor een sud eigenlijk alleen maar bij 1 sud is toegepast, en dat is die groene van mij![]()
Alfa geeft garantie tegen doorroesten voor wagens vanaf 83. Jouw 33 is niet aan het doorroesten Michel, hij is gewoon aan het wegroesten en das dan weer iets anders dan gewoon doorroesten !Daarom garandeert Alfa Romeo de carrosserie dan ook gedurende 6 jaar tegen doorroesten van binnenuit.”
1991....
Klopt toch! 1983 + 6 jaar is 1989, dus die roest op de foto is ontstaan in '90-'91![]()
![]()
Ik heb ooit gehoord wat de theorie hierachter was.Kokerbalken, stijlen en schutplaten zijn gevuld met purschuim!![]()
En dat gaat toch roesten dan?? Weke dombo heeft dat dan bedacht??!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()