Mooi !!
Onderschat. idd. Daar hou ik wel van. Weer es iets anders. Hij staat gewoon buiten maar wel overdekt. Een carport dus. Ik ga hem gewoon bij goed weer gebruiken. Woon werk etc. Tenzij het weer omslaat, dan pak ik de Alfetta. Persoonlijk is deze te goed om er iedere dag mee te rijden in weer en wind, maar er staan nog genoeg roestige Berlina`s te koop die wel voor dagelijks geschikt zijn. Let wel, als het rotweer is en koud dan lever je natuurlijk wel comfort in. Zo`n auto is toch bijna 40 jaar oud en dat merk je wel. Je moet niet kritisch zijn. En handig. Voor ieder wissewasje naar een garage loopt in de papieren., omderschatte klassiekers! Erg leuke auto! Even uit nieuwsgierigheid; is dit nou een auto voor dagelijks gebruik en staat ze dan ook altijd buiten of nog wel binnen?
Groetjes,
Alfagek
Bas
en beide BertoneHet is met een dubbel gevoel dat ik je proficiat wens Klaas , maar dat wist je al .![]()
Een Berlina is ergens wel een keuze in het verlengde van de 90 : Niet zo zwaar geapprecieerd , maar o zo fantastisch .![]()
Dat was de Alfetta.Mooie wagen KlaasDus de 90 waarmee wij vorig jaar samen mee opreden naar
Houten is weg?