Hopelijk lees ik het goed: 159 SW 3.2jts q4 distinctive op nieuweautoprijzen.nl E 57.022; op de AR-prijslijst E 50595Maar daar gaan we alweer, zoals Zenix zegt, andere prijzen bij jullie dan op de voornoemde site? .

Hopelijk lees ik het goed: 159 SW 3.2jts q4 distinctive op nieuweautoprijzen.nl E 57.022; op de AR-prijslijst E 50595Maar daar gaan we alweer, zoals Zenix zegt, andere prijzen bij jullie dan op de voornoemde site? .
Wellicht dat er uitzonderingen zijn (maar die ben ik dan nog niet tegen gekomen), maar de Alfa dealers anno nu zijn niet zo op Alfa liefhebber forums te vinden (de mannen van de commercie dan; werkplaats wel (niet in de laatste plaats uit Tilburg en Voorburg))
Als of de prijzen zonder Euro lager waren geweest nu...
Leve de Euro!!!!!!!!!...:
Dat had dan toch wel minimaal een factor 2.2 gescheeld ofzo.Als of de prijzen zonder Euro lager waren geweest nu...
@Martin116,Welke prijs wil je hebben??
Nieuwe Business Pro prijzen staan nu op www.alfaromeo.nl
Andere prijslijst kun je hier altijd komen halen![]()
Ciao
Ahum.... hóger....Dat had dan toch wel minimaal een factor 2.2 gescheeld ofzo.Als of de prijzen zonder Euro lager waren geweest nu...
Och nee, je bent toch niet op zoek naar de prijzen omdat je een wagen wil kopen.Of ziet de importeur het niet meer zitten een Brera voor een kleine E 64000 te verkopen?
Terecht, je verwacht een perfecte dienstverlening van de dealers, als het even kan gepersonaliseerd en aan huis gebracht, zodat je je zetel niet hoeft te verlatenEn om nu zonder directe aanschafplannen naar de dealer te gaan .....
Maar als de service dan geleverd is ga je toch niet bij of via hen ?@Martin116,Welke prijs wil je hebben??
Nieuwe Business Pro prijzen staan nu op www.alfaromeo.nl
Andere prijslijst kun je hier altijd komen halen![]()
Ciao
Als je bereid bent hier uit te leggen hoe zit met die nieuwe prijzen, co2 uitstoot en slurptax, kun je een positieve bijdrage leveren aan het aanzien van je beroepsgroep
Bijten doen ze inderdaad niet, behalve in je beurs soms; toch geniet ik liever elders van Alfa's.