Hoe groot is dat pasje dan wel niet, A3-formaat?De resolutie zal te maken moeten hebben dat het gedrukt moet worden op het pasje, op je pc lijkt het heel mooi, drukken ze het op een pasje ziet het er niet meer uit..Helaas....

Hoe groot is dat pasje dan wel niet, A3-formaat?De resolutie zal te maken moeten hebben dat het gedrukt moet worden op het pasje, op je pc lijkt het heel mooi, drukken ze het op een pasje ziet het er niet meer uit..Helaas....
Even niets verwarren... Resolutie van je camera heeft niets te maken met de resolutie van de foto: http://nl.wikipedia.org/wiki/Resolutie_ ... werking%29Hoe groot is dat pasje dan wel niet, A3-formaat?De resolutie zal te maken moeten hebben dat het gedrukt moet worden op het pasje, op je pc lijkt het heel mooi, drukken ze het op een pasje ziet het er niet meer uit..Helaas....
Ik snap wat je bedoelt, maar dat neemt niet weg dat je een foto van 2 megapixels vrij groot kunt afdrukken voordat het onscherp wordt, groot genoeg voor een pas iig. Dat heeft niet met de resolutie van de foto te maken, maar gewoon met de beeldinformatie die de foto heeft in pixels.Even niets verwarren... Resolutie van je camera heeft niets te maken met de resolutie van de foto: http://nl.wikipedia.org/wiki/Resolutie_ ... werking%29Hoe groot is dat pasje dan wel niet, A3-formaat?De resolutie zal te maken moeten hebben dat het gedrukt moet worden op het pasje, op je pc lijkt het heel mooi, drukken ze het op een pasje ziet het er niet meer uit..Helaas....
Inktjet afdrukje + Pritt ?Ik kan er zelfs als SCARB-lid niet bij want ik heb die accept-giro allang weggegooid (na hem via online banking betaald te hebben dan)
Wist ik veel dat ik dat kenmerk misschien nog nodig zou hebben![]()
![]()
Geen groentje achterop mijn pasje dus![]()
Zelfde probleem hier .Ik kan er zelfs als SCARB-lid niet bij want ik heb die accept-giro allang weggegooid (na hem via online banking betaald te hebben dan)
![]()
Gaan jullie mijn auto achterop jullie pas zetten?Zelfde probleem hier .Ik kan er zelfs als SCARB-lid niet bij want ik heb die accept-giro allang weggegooid (na hem via online banking betaald te hebben dan)
![]()
![]()
Maar Theo heeft al een zaagmail ontvangen .
Dit had ik dus ookIk kan er zelfs als SCARB-lid niet bij want ik heb die accept-giro allang weggegooid (na hem via online banking betaald te hebben dan)
![]()
Dat is toch informatie die je in tele-/internetbankieren terug kunt vindenDit had ik dus ookIk kan er zelfs als SCARB-lid niet bij want ik heb die accept-giro allang weggegooid (na hem via online banking betaald te hebben dan)
![]()
![]()
Mailtje gestuurd naar het Scarb en ik kreeg netjes een nieuwe code per email.
Dus toch mijn Spider op de nieuwe clubpas
Nee want de SCARB doet niets met het betalingskenmerk, je moet je donateursnummer opgeven bij de overboeking
Dat is toch informatie die je in tele-/internetbankieren terug kunt vinden
Dus zou geen probleem mogen zijn.
Groetjes,
Marc
Niets met een kenmerk?Nee want de SCARB doet niets met het betalingskenmerk, je moet je donateursnummer opgeven bij de overboeking
Dat is toch informatie die je in tele-/internetbankieren terug kunt vinden
Dus zou geen probleem mogen zijn.
Groetjes,
Marc
Maar die weet ik tochNee want de SCARB doet niets met het betalingskenmerk, je moet je donateursnummer opgeven bij de overboeking