Hallo allemaal!
Wat een leuke reacties. En ja, hij heeft me eindelijk zover gekregen, ik kon er niet onderuit. Nee joh, het is namelijk zo dat de AX zijn beste tijd heeft gehad en ik kan het autorijden echt niet missen. Ik wil een auto die het doet. Dan is de 75 misschien geen logische keuze

, maar aangezien Yuri graag aan deze auto's 'prutst' en nogal veel onderdelen in zijn werkplaats heeft liggen, is het toch wat makkelijker qua budget enzo. Het was gisteren inderdaad even een tijdje lastig met starten en aanduwen, maar we zijn veilig in Eindhoven aangekomen. De kilometers die ik er tot nu toe in heb gereden bevallen me heel goed, hij rijdt veel rustiger dan de AX (en veeeeel sneller dan mijn eerste auto, de beruchte matzwarte Pony met vlammen

)
Roy, ik ga goed voor de auto zorgen en Yuri houdt jullie wel op de hoogte van alle plannen die hij er nog mee heeft
@Kas: tot nu toe nog geen leuke tegenprestatie kunnen bedenken. Misschien nog goede ideeen?
@Sprint88: Ook ik wil, als ik klaar ben met studeren en wat geld ga verdienen, een Ford Ka Sport