Nog geen foto's, maar ik heb de auto even lekker uitgelaten op de mooie bochtige weggetjes hier. Hij voelt verbazend strak aan voor een auto die op winterbanden staat en de standaard dempers nog heeft! Geen speling te voelen op de ophanging (dus geen 'stapje opzij in de rubbers' na het insturen), stuur voelt 'strak' aan... met een setje fatsoenlijke schokbrekers, wat verlaging en camber, 105-casterstangen en nog wat van die standaard-modificaties wordt dit een heel fijn rij-ijzer.
Op de beroemde plekken weinig tot geen roest, of slechts licht beginnend. Een bloemkooltje op het bestuurdersportier van een onzorgvuldige parkeerder en meer van dat soort kleinigheden, maar dat is precies wat ik wil. Een nette, maar wel 'doorleefde' auto die je ook zonder schuldgevoel stevig bij zijn nekvel kunt pakken!
Ik heb al een nieuwsgierige collega op een rondritje polder getrakteerd daarstraks, en die was verbaasd over 'hoe snel zo'n kreng nog is'.
Hopelijk dit Pinksterweekeinde, tussen de werkzaamheden (het houdt niet op), het ophalen van de 1.8 in Venlo (ook dat houd niet op) en het verjaardags/housewarmingfeestje van mijn meisje door nog wat tijd om de Ronals er op te zetten en zo, en dan eindelijk eens verse plaatjes te schieten!
@ Alessandro: check pb!
@ Marley: Fly75QV heeft de auto sinds de import in 2002 in bezit gehad. Alle rekeningen er bij, en het onderhouds/garantieboekje van de eigenaar ook! Díe auto is het dus.