Heb ze gister opgehaald uit het mooie Nijmegen...
de wijk weet ik niet, M.Jansen heeft de wielen aan me verkocht, hij heeft meer info over de stad
Nou, nee, niet echt. BBS en vele andere race-merken gebruiken het nog bij hun wielen, is gewoon normaal bij meerdelige (lees: dure) wielen. Het is meer de techniek waardoor de boutjes erop zitten dan de looks. Vind het een schitterend wiel overigens maar dat terzijde.Dat gedoe met die boutjes is mijn inziens niet van deze tijd
Dat is meer iets eind 80 begin 90 toch
Nee Michael, niet in de Lindenholt. (Daar wil je toch nog niet dood gevonden wordende wijk weet ik niet, M.Jansen heeft de wielen aan me verkocht, hij heeft meer info over de stad
Ow dat was in de Lindenholt dan als ik me niet vergis....
Hemelsbreed nog geen 2 km van mijn huis.
En ut is idd 1 v/d mooiere steden van NL![]()
Ik vind dit heeeeel mooi.Nog een paar foto's, daarbij is dit in mijn ogen de enige, niet originele, set die onder deze auto kan...steek is 5x108 net als een 166
![]()
Die stalling is sinds zaterdag helemaal leeg. Eindelijk verhuisd naar een grotere loods, nu wel met gas, water, krachtstroom, toilet, keukentje en een fatsoenlijke deur. (en ik kan je melden, met name het hebben van een toilet in de loods is een verademing!Ben onlangs ook in die stalling in Nijmegen geweest; goed bezig daarVelgen (Azev A) opgehaald bij Sander. Mooi plekje daar aan het water zeg, nog even staan kijken naar die schepen die voorbij trekken.
Ik sluit me aan bij Wim,echter de velgen vindt ik wel heel mooi zeker onder een 166,156 of 916 Gtv.Maar gelukkig dat smaken verschillenIk kan het niet mooi vinden, net zoals de Kappa Coupe me ook niet in vervoering kan brengen. Er reed er zaterdag jl. er nog 1 door het dorp hier en ja toch keek ik om. De sedan vind ik wel een klassebak om te zien. Maar smaken verschillen gelukkig, anders werd het zo eentonig.
Bij ACN auto's bedoel je
Het was gewoon
in de Lijnbaanstraat, dat is de straat achter achter Hagemans verf.
Patrick