Ik heb eens een keer bij een tankstation op een Eindhovens industrieterrein gestaan. Daar kun je alleen diesel tanken. Ik stond daar met de Sprinter van het werk, en toen kwam er een veel te arrogant trutje met een nieuwe Audi A3 bij het tankstation staan. Ik stond wat naar haar te grijnzen omdat ik al hoorde dat het een benzine-A3 was. Zíj dacht dat ik stond te grijnzen omdat ik haar wel interessant vond, aan de afkeurende blik die ik terugkreeg te zin. Het vulpistool paste niet zo lekker in de vulhals, en toen stond ik natuurlijk hardop te lachen. Mevrouw wou zich niet laten kennen, en begon fanatiek de tank vol te druppelen met het vulpistool boven de vulhals. Ik vond het een mooi moment om mijn lunch te gebruiken, dus ik heb daar een kwartiertje staan kijken hoe ze stond te ploeteren. Op een gegeven moment werd het haar te gortig en vroeg ze of ik niet wat beters had te doen dan naar haar te staren. Ik zei dat ze me maar beter te vriend kon houden. Hoezo vroeg ze. Nou, jij gaat direct iemand nodig hebben om je van dit tochtige industrieterrein af te slepen... je hebt net je leasebak volgedruppeld met de foute brandstof. Nietes zei ze. Mijn vorige A3 reed ook op diesel! Ook goed. Ik heb haar laten vertrekken, en ik heb bij het verlaten van het industrieterrein nog vriendelijk naar haar gezwaaid toen ze stil stond(Nee, ze was lang niet interessant genoeg om haar alsnog een sleepje aan te bieden
)
Vrouwelijke logica. Kills cars, makes men mad.Nietes zei ze. Mijn vorige A3 reed ook op diesel!