Emilio
Guru
Guru

RE: Suggesties Gehoord & Gelezen

wo mar 28, 2007 22:20

Als je nu het gehoord en gelezen gedeelte in apart subjects op het forum plaatst......
Dan kunnen mensen ook publiek reageren op advertenties en info toevoegen...

.....................................................
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Suggesties Gehoord & Gelezen

wo mar 28, 2007 22:21

Als je nu het gehoord en gelezen gedeelte in apart subjects op het forum plaatst......

:jumping:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

John25

di apr 03, 2007 17:48

Jammer dat je geen openbare reacties meer kunt geven op iets dat 'te koop' of 'gezocht' is. Op die manier ontstonden altijd leuke en nuttige vragen en antwoorden. Dat is zeker handig en leuk om te weten, zeker als jezelf een bepaald model wilt gaan aanschaffen. Ik heb er zeker leuke tips aan over gehouden in mijn zoektocht naar een Alfa Sprint.

Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

di apr 03, 2007 19:23

Ik zou graag zien dat de foto's idd vergroot kunnen worden. En misschien de advertentieplaatser laten bepalen of er wel of niet publiekelijk gereageerd kan/mag worden? Dan kan hij/zij ook evt zelf de reacties verwijderen wanneer die ze niet gepast vindt. Maak je het, denk ik, voor ene hoop mensen weer een stuk aantrekkelijker om een advertentie te plaatsen.

Groetjes,
Alfagek
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

di apr 03, 2007 19:34

:thumbs:

Gewoon het oude terug. Lekker beppen over iemand anders z'n rommel.. Hartstikke leuk. :wink:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

tommie
Guru
Guru

di apr 03, 2007 21:14

als ik het zo lees is 95% het er mee eens dat het oude beter was (hebben we ongeveer 5% moderators? ;) )

nee, geintje.. maar je hoort eigenlijk niemand zeggen van: goh, wat fijn dat er niemand meer praat over mijn advertentie.. de kracht van een advertentie is toch de hoeveelheid die er over gepraat wordt?

is er geen mogelijkheid dat er een soort script geschreven wordt waarin je (net als bij marktplaats ofzo) standaard wat gegevens moet invullen (type, bouwjaar, km enzovoort) en een vast stukje ook voor het uploaden van foto's (die dan eventueel verkleind, maar wel origineel formaat aanklikbaar zijn) een standaard iets en dat er dan gekozen kan worden onderaan voor "Gehoord&Gelezen" en/of "Te Koop"/"Gezocht" en dat het gehoord en gelezen dan zo blijft bestaan als het is, en het te koop/gezocht dan ook blijft bestaan zoals het is en iedereen blij is!
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

MiaGiulia
Advanced Member
Advanced Member

di apr 03, 2007 21:40

Complimenten voor de nieuwe versie gehoord&gelezen. Deze is m.i. een welkome aanvulling op de site en is bovenal sneller en toegangkelijker.
Mijn suggestie is om het even aan te zien en de suggesties te verzamelen en te zien welke uitvoerbaar zijn.
Exact en juist verwoord, een AANVULLING, en nu graag terug naar de oude situatie svp. De topics wat door het merendeel van de bezoekers het meest wordt geraadpleegd zijn Te koop en Gezocht!!!! Kunnen de heren moderators vast wel bevestigen dat deze rubrieken het meest wordt gelezen.
Begrijp nog steeds de beweegredenen niet van deze wijziging.
Arthur
GT 1300 Junior '67
Nuova Super 1.3 Twin Spark '77
166 TS "Pekel racer"

John25

di apr 03, 2007 21:43

Ligt het nou aan mij of niet....? Worden er momenteel minder advertentie geplaatst bij Gehoord & Gelezen dan voorheen bij Te Koop of Gezocht.
Ook bij 'Gespot" zijn de laatste dagen minder advertentie geplaatst.....

Roeltje 164

di apr 03, 2007 23:36

Duidelijk dus allemaal..... trek Uw coclusies en gewoon terug bij het oude das gewoon beter... :wink:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di apr 03, 2007 23:46

Dubbelpost, oh schande :wink:

Maar dit is hét topic voor suggesties, dus:

Op m'n werk forum lezen & bijhouden: voordat G&G kwam en te koop/gevraagd verdween had ik 's avonds als ik de pc weer aanzette altijd 3 en soms 4 pagina's "berichten sinds je laatste bezoek". Dat zijn dus de berichten tussen 17.00 uur en (ongeveer, soms later, soms vroeger) 22.00 uur. Verder betrap ik me erop dat ik G&G nooit bezoek.

Hopelijk sta ik niet alleen en trekt het bestuur de juiste conclusie: het forum heeft ingeboet door de invoering van G&G vind ik. Dat de papieren versie verdwenen is, is jammer maar begrijpelijk. Waarom niet en-en, dus een G&G op de site én de beide forum-onderdelen? Met de recente uitbreiding van de moderatie zou dat toch moeten kunnen?
It's not easy, being green (kermit)

elio
Guru
Guru

di apr 03, 2007 23:54

Waarom niet en-en, dus een G&G op de site én de beide forum-onderdelen? Met de recente uitbreiding van de moderatie zou dat toch moeten kunnen?
Inderdaad, de mensen die geen commentaar wensen op hun advertenties posten in G&G, de anderen gewoon in "te koop", everybody happy! \:D/
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di apr 03, 2007 23:59

Waarom niet en-en, dus een G&G op de site én de beide forum-onderdelen? Met de recente uitbreiding van de moderatie zou dat toch moeten kunnen?
Inderdaad, de mensen die geen commentaar wensen op hun advertenties posten in G&G, de anderen gewoon in "te koop", everybody happy! \:D/
Dat bedoel ik :!: [-o<
It's not easy, being green (kermit)

John25

wo apr 04, 2007 00:09

Nou, het lijkt me allemaal wel duidelijk....
Zeker is nu ook wel dat deze meningen over een aantal dagen/weken nog hetzelfde zullen zijn.... Het is zeker geen kwestie van wennen.....
Als je een Alfa wilt kopen of verkopen kun je ook naar Marktplaats, Speurders, etc,etc. De reacties en op/aanmerkingen die als reactie gegeven worden zijn juist typisch iets voor de leden/lezers van Alfaclub.nl. Dat was juist het onderscheidend karakter ervan...en dat is nu weg....

Dus laat de rubrieken 'Te koop"en "Gezocht" in ere! Voeg daar desnoods "G en G" aan toe. Beter kan het toch niet of????

Wat de bijlage betreft in ons kwartaalmagazine...Ik vind het jammer dat het weg is. Het hoort er toch wel in thuis, vind ik. Desnoods als vaste pagina's. Er zijn ook Alfa-freaks die niet veel achter de pc zitten, dus wat is het probleem.

Ik ben niet vies van veranderingen, maar deze waren redelijk overbodig. Jammer dat er meestal gekozen wordt voor en/of in plaats van en/en.

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 04, 2007 00:21

Post je advertentie commentaar in Gespot! Linkje er bij en klaar....... kick-off: Klikkkerdeklik

Beetje hulp om dit G&G-topic in Gespot van de grond te krijgen is natuurlijk altijd welkom! :D :wink:
Dirk - Giulia2000TS

tommie
Guru
Guru

wo apr 04, 2007 20:23

dan haal je het alsnog naar een reageerbaar topic.. dus zoals het was..

wel jammer dat ik meerdere goede ideeen hoor, maar ineens geen moderator meer?
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”