oh ja ... hij ziet er wel supernetjes uit , prijs is wat aan de hoge kant maar de kilometerstand helemaal top !!
kortom als ie goed is gewoon doen !
jajaja ... ik wilde dat ook allemaal ...maar niets van gekomen en ben met mijn fiat500 er achter gekomen dat je veel kunt verbloemenHahaha!
Leuke reactie... Het is een bekend fenomeen he?
We zijn net kleine jongens hier! De wagen staat bij Multicar, en ik heb veel vertrouwen in dat bedrijf. Als George zegt dat de Spider goed is geloof ik hem. Toch wil ik de wagen even op de brug onderzoeken... Gewoon voor de zekerheid.
Die is er al uit!@ Vince: er zit een deukje in je linkerdeur
Carlooooooooo.... Jij hebt ook al zo'n prachtig witje.Hey Vince, jij ook hier?Wat een plaatje zo in het wit zeg, schitterend! Pas maar op, straks raak je erg verslaafd aan een Nord-blok in het vooronder!
Zolang je er niet vanaf wil is dat juist meer een voordeel dan een nadeeljeetje.....Mooi hoor zo'n witte! Je weet wat ze zeggen vince? "in een witte blijf je zitte!"
Ik denk als jij haar weer te koop zet je er zo vanaf bent. wat een plaatje!Zolang je er niet vanaf wil is dat juist meer een voordeel dan een nadeeljeetje.....Mooi hoor zo'n witte! Je weet wat ze zeggen vince? "in een witte blijf je zitte!"