zo was ik afgelopen week ook gestrand. ik starte 's morgens mijn auto en toen liep hij effe heel slecht en plofte en toen viel die uit. ik weer starten toen liep hij weer als een zonnetje.
toen ik bij ons de wijk uit draaide hield hij alweer in en even later was het weer opgelost. dus ik verder rijden. was pittig druk op de weg (spits) en rij met een gangetje van 110-120 en hij zakt in een keer terug naar 80 en daarna bleef hij maar zakken. effe later viel die weer helemaal uit. laat hem uitrollen de berm in. probeer daar weer eens te starten helemaal niets meer. dus effe later rijd er een collega langs ik dacht mooi we kunnen slepen was bijna op het werk dus was een klein stukje. hebben we bijde geen sleepkabel

effe later komt er nog een collega en die heeft ook geen kabel. dus ben ik met hem meegereden. werk zelf bij een alfa garage dus ik heb hem later weggesleept. uiteindelijk keek ik op het werk naar mijn benzinemeter. en daarnaast brande een heel vel lampje. later een jerry can benzine erin en de 155 reed weer.
Heb op mijn werk maar gezegd dat er een sensor stuk is, ander blijf je dit natuurlijk horen