Als jouw 33 4x4 niet degene is die een paar jaar geleden bij Alfa Mario stond dan ben je niet alleen

Ik vermoed dat er nog wel enkele rondrijden in Nederland. Die van Alfa Mario was een groene 1.7 8v SW. Ik denk dat jouw Berlina model wel schaars in Nederland zal zijn. Ben je al SCARB donateur en heb je je aangemeld bij het 33 register (Squadra33)? Zo'n 33 hoort daarbij!
@ Arne, ik heb alleen een 33 type 3 Q4 staan, geen 4x4's . Wel heb ik een type 2 1.5 4x4 gehad, deze heb ik verkocht en staat nu volgens mij ergens in een schuur gestald en ik wacht totdat ik mijn uitgeleende extra versenllingbak nog eens van de koper van mijn 33 terugkrijg...
In vooral Zwitserland en noord Italië rijden relatief veel 4x4's rond, dus mocht je reservedelen zoeken ga daar dan eens shoppen.
Wat betreft de douane, als de naamgeving van jouw type net anders is dan een voorgaand gekeurde 33 4x4, ben je de eerset volgens de douane.... Dus als er al een 33 1.7 4x4 geïmporteerd is en jij antwoord op hun vraag hoe de jouwe heet '33 1.7iE 4x4, dan ben jij de eerste met dat type....
Mijn Q4 kan zo, als ik wil, Alfa 33 1.7 iE S 16v Q4 Sportwagon gaan heten, maar alleen Q4 staat leuker op de kofferklep
Maar ik zou ook zeggen, neem eens contact met het Rai Data Center op! (en laat ons weten wat het antwoord is)
En kom naar een meeting, ik ben behoorlijk benieuwd naar jouw 4x4.
Ja de SW ben ik al een aantal keer tegen gekomen op marktplaats enzo.
Maar het Berlina model nog niet. En ook als IK met google zoek kan ik eigenlijk maar 3 of 4 foto's vinden van dit type.
En ook geschreven informatie vind ik moeizaam. Ligt misschien aan mij hoor.
( wanneer, waar is de meeting ? )
Ik wacht al een maand lang totdat mijn alfa gerepareerd word.
Dus ik kan nu effe geen foto's maken, en de foto's die ik heb zijn slechte kwaliteit.
Maar hier een foto van mijn telefoon, voordat de auto een nederlands kenteken had.
( oosterijks kenteken in engelse stijl

)

Zit nu trouwens wel een houten stuurtje in