@Berlinista
Ik denk niet dat een moderne motorrijder je mening deelt. Die wil een gebruiksvriendelijke en vooral betrouwbare motor. Motorrijden van nu, betekent ook gezien worden. En bij gezien worden, wordt bedoeld rijdend en niet zwetend en zwoegend naast of op de motorfiets en willen een Kawasaki etc. Weinig motorrijders van nu houden niet van dat primitieve, het geschud en geschok, het keiharde trillen, enkel zadelvering, zware bediening en willen oliespatvrij rijden met zo min mogelijk onderhoud. Wat ik juist zo aardig vind, is dat machines gemaakt zijn in een periode dat er waarschijnlijk meer tijd voor de nukken van de fiets en het minder belangrijk was hoe laat men op plaats van bestemming aankomt. Je bent klassiekofiel of niet; niks tegen moderne fietsen maar zulks moois zou mij toch ontgaan op een machtige,prachtige, sublieme, kogelsnelle R1.
Met auto's toch precies zo, de moderne koper is een poser die alleen een sportief imago wil, maar als-ie sportief aan de bak moet in zijn auto is het zeuren geblazen, want sportiviteit zonder airco, stuurbekrachtiging, mp3-installatie, navigatie, privacy glass, elektrisch sluitende achterklep, 7 airbags, ESP, nee, dat kán natuurlijk niet.