RomusTS
Member
Member

Re: RE: Verzekering

za dec 23, 2006 09:53

@Romus TS:
Het lijkt me toch dat die mensen weten wat ze doen? Als ze mij die vraag trouwens stellen, zeg ik natuurlijk altijd nee, en de eventuele aanwezige ster is natuurlijk altijd een dag later gekomen. Dus ik begrijp ook wel dat ik moet wachten. Wat ik niet begrijp is waarom ik vorige zomer 6 maande moest wachten (had ik het toen maar gedaan #-o ) en nu bijn a10 maanden.......

steven
Heel vaag dat Ohra gedoe... verhogen van dekking (voor jou dus glas) zou geen probleem mogen zijn.
Ja normaal gesproken zouden ze moeten weten wat ze doen.... maar tjah, misschien net eentje die
begonnen was bij hun :lol: (moet het klappen van de zweep nog leren kennen)

Steven 33
Advanced Member
Advanced Member

RE: Verzekering

za dec 23, 2006 15:46

Hmz... :-k ik ga nog maar eens bellen met die beste lui....

..jullie horen van mij...

Steven

Alfisti Gianluca
Member
Member

RE: Verzekering

za dec 23, 2006 23:55

Ik wilde mijn autoverzekering upgraden van WA+ naar All Risk, maar volgens de verzekeringsmaatschappij kan dat pas vanaf het moment dat per de vervaldatum kan. Beetje vaag idd, lijkt mij namelijk dat je dat op ieder gewenst moment van het jaar moet kunnen doen.
Misschien dat ze het tegenhouden om fraude tegen te gaan. Hoe dan ook ik vind het maar vreemd. Ik zal ze ook nog eens bellen, en anders dat er idd iets via een tussenpersoon valt te regelen (Roy? :wink: )

Ciao,
Jean-Luc
Ex-Alfa Romeo 146 1.4 TS 16v Junior

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”