BOR
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Wassen

zo okt 29, 2006 12:22

Gewoon door de auto-wasserette rijden :mrgreen:
Een zwarte auto, door de wasstraat [-(
Ja !! Maar dan wel door een ISTOBAL M17 TAKT met POLIN wastextiel !!

Want die gebruikt per wassbeurt 500 liter water ,en dat zie ik met een tuinslang nogniet gebeuren.
de ISTOBAL moet wel open zijn natuurlijk... anders sta je daar :lol:

Afbeelding

danny
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

jamest

zo okt 29, 2006 15:15

Een zwarte auto, door de wasstraat [-(
Ja !! Maar dan wel door een ISTOBAL M17 TAKT met POLIN wastextiel !!

Want die gebruikt per wassbeurt 500 liter water ,en dat zie ik met een tuinslang nogniet gebeuren.
de ISTOBAL moet wel open zijn natuurlijk... anders sta je daar :lol:

Afbeelding

danny
Alle adviezen ter harte genomen en hier het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Wassen

zo okt 29, 2006 15:28

Dat ziet er goed uit, kom je de mijne ook doen?
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Anke

zo okt 29, 2006 15:52

Heb je echt alles gedaan wat hier geadviseerd werd, nou dan ben je druk geweest vanmiddag. :wink:

Enne moet je me nu aldoor die mooie zwarte Brera voor mn neus houden, nog 6 weken wachten :roll:

jamest

zo okt 29, 2006 17:19

Heb je echt alles gedaan wat hier geadviseerd werd, nou dan ben je druk geweest vanmiddag. :wink:

Enne moet je me nu aldoor die mooie zwarte Brera voor mn neus houden, nog 6 weken wachten :roll:
Alle adviezen ter harte genomen en uiteindelijk gewassen met Meguiar's NXT generation.
En ach 6 weken, voor je het weet is het pakjesavond.... :lol:

DENNIS
Guru
Guru

zo okt 29, 2006 19:13

Gewoon door de auto-wasserette rijden :mrgreen:
http://www.carwashusa.nl/advertentie.html
155 VMR30 - EVO II
159 1750 TBI Ti SW
75 2.0 T.Spark

EX: AR33 - 155TS - 75QV - 75TS - 147TS - 155V6 - 156JTD - 159JTDm

harold
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

zo okt 29, 2006 21:59

Alle adviezen ter harte genomen en uiteindelijk gewassen met Meguiar's NXT generation.

jij bent goed bezig.....zeker om zonder aarzelen voor Meguiar's te kiezen.
je hebt de auto nu wel gewassen maar vergis je niet wat een aanslag er nog op de lak zit die je niet heb weggewast.
o.a. de oude poets-troep van de dealer eraf met 'n claybar (klei) en quik detailer en daarna goed in de wax zetten met meguiars nxt tech wax of juist voor zo;n donkere kleur de meguiars gold class wax

Mag ik je als Meguiars-forum-member even vragen of je je wilt aanmelden op het meguiars-forum op www.meguiars.nl.

Afbeelding
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Anke

zo okt 29, 2006 22:05

Waar kan je die Meguiars kopen? Misschien straks ook in Houten?
Ga ik ook vast wat halen voor ons monster :mrgreen:

harold
Full Member
Full Member

zo okt 29, 2006 22:23

neem even een kijkje op de site van www.meguiars.nl

staat een dealerlijst op en vraag dan meteen de catalogus aan (met gratis proefzakje meguiars nxt tech wax)
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Anke

zo okt 29, 2006 22:28

:thumbs:

Boodschappenlijstje ligt klaar voor morgen :!:

jamest

ma okt 30, 2006 08:50

jij bent goed bezig.....zeker om zonder aarzelen voor Meguiar's te kiezen.
je hebt de auto nu wel gewassen maar vergis je niet wat een aanslag er nog op de lak zit die je niet heb weggewast.
o.a. de oude poets-troep van de dealer eraf met 'n claybar (klei) en quik detailer en daarna goed in de wax zetten met meguiars nxt tech wax of juist voor zo;n donkere kleur de meguiars gold class wax

Mag ik je als Meguiars-forum-member even vragen of je je wilt aanmelden op het meguiars-forum op www.meguiars.nl.

Afbeelding
Dat horloge is een lokkertje............?

Boyd
Full Member
Full Member

ma okt 30, 2006 12:57

Ik werd gek toen ik las over wasstraat dat is het meest erge wat je kan doen! Maakt niet uit welke wasstraat! :evil: Zelf heb ik het hele gamma van meguiars thuis staan en ben ik vaak aan het poetsen.. Hang ook regelmatig op het Meguiars forum rond want ik daar valt een hoop kennis op te doen. Word op artc ook wel "die kerel met die poetsfetish" genoemd omdat ik altijd druk mee ben :oops: Maargoed, hiermee blijft de auto een super diepe glans behouden vooral op zwart kleuren en dan is de lak daarbij ook nog eens verschrikkelijk glad en zo goed als krasvrij! :twisted: Ik zou eens een kijkje nemen op www.meguiars.nl/forum 8) .. Ik kan wel een heel a4ttje voltikken :oops:. Verder heb ik ook al eens een GTV van 24jaar oud helemaal op laten leven qua lak door een behandeling dus echt een aanrader!

Heb hem zelf van de week ook winter klaar gemaakt auto is uit dec "97 :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

jamest

ma okt 30, 2006 13:12

Ik werd gek toen ik las over wasstraat dat is het meest erge wat je kan doen! Maakt niet uit welke wasstraat! :evil: Zelf heb ik het hele gamma van meguiars thuis staan en ben ik vaak aan het poetsen.. Hang ook regelmatig op het Meguiars forum rond want ik daar valt een hoop kennis op te doen. Word op artc ook wel "die kerel met die poetsfetish" genoemd omdat ik altijd druk mee ben :oops: Maargoed, hiermee blijft de auto een super diepe glans behouden vooral op zwart kleuren en dan is de lak daarbij ook nog eens verschrikkelijk glad en zo goed als krasvrij! :twisted: Ik zou eens een kijkje nemen op www.meguiars.nl/forum 8) .. Ik kan wel een heel a4ttje voltikken :oops:. Verder heb ik ook al eens een GTV van 24jaar oud helemaal op laten leven qua lak door een behandeling dus echt een aanrader!

Heb hem zelf van de week ook winter klaar gemaakt auto is uit dec "97 :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Die ziet er inderdaad fantastisch uit!!

harold
Full Member
Full Member

ma okt 30, 2006 13:38

showoff.....;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

even offtopic qua merk :

de 'auto' van mijn schoonvader 'n sloper corsa uit 95

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

ma okt 30, 2006 14:12

Ook off topic: bij die slopel moet je even met de verf stripper over het plastic gaan, niet te lang op een plek maar dan zijn ze weer als nieuw en heb je niet zo'n "lelijke siliconen te vet om aan te pakken je glijd aan de andere kant de auto weer uit vette" look.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”