Of deze kleur:

Waarom kan je nu geen GT bestellen dan? Zoveel is er niet gewijzigd. Paar metaalkleurige randjes onderin de voorbumper, zelfde mateaalkleur op buitenspiegels als je de blackline neemt, nieuw modelletje velgen, Q2 op JTDm leverbaar, dubbele uitlaat à la 3.2 op de JTDm, Pook van de 2.2 JTS ook in de JTDm, mogelijkheid tot twee kleurige leren bekleding, klokkenwinkel à la Nuova Alfa 147 en ander kleurtje middenconsole. Meer is er niet veranderd.Ik krijg van de dealer vage verhalen, dus maar eens naar Kroymans gebeld.... Resulteaat: de dealer treft geen blaam zelfs Kroymans weten niet welke kleuren ze importeren en ze denken dat je de GT vanaf eind November kunt bestellen (denken ze...)
Sta ik daar met een zak geld, en geen GTHet is maar goed dat ik een echt Alfa-hart heb anders had ik allang bij Audi of zo gestaan!
De beschikbare kleuren vielen me bij de 159 ook nogal tegen. Bij de 156 was de keuze heel veel groter. Dus heb ik maar géén kleur gekozen (zwart)Ik heb in de V6 Brera gereden. Mooie auto, erg leuk, maar...
Ik heb de GT V6 (met het oude blok) en paar dagjes meegekregen... wat een raket!! Als je hem start, en hij staat stationair te draaien wordt je al stil. Stilstaand is deze geweldenaar al sneller dan de nieuwe V6. En daarom verdient hij een flitsende kleur! Als ik het lijstje van 8 kleuren moet geloven zijn er 5 grijs of zwart!!!!!, dan een donkerblauwe, een bordeaux-rode en alfa-rosso.
Met alle respect voor de GT-rijders die deze kleuren mooi vinden. Ik ben van mening dat een dergelijk kanon een flitsende kleur verdient. Zelfs bij Nissan hebben ze dat door. Kortom een gemiste kans. Ik sta in dubio omdat de V6 zo'n indruk heeft gemaakt dat ik bijna bereid ben om met een begrafeniskleur-GT te gaan rijden als ik een dergelijk wonder in het vooronder heb......
gelukkig heb ik de Giallo Zoe Spider V6 nog (uit de tijd dat ze het nog wel door hadden)
De mogelijkheid is er niet? Hebben ze al wel wat meer info?Inmiddels twee maanden verder.... en nog steeds geen GT kunnen bestellen.....
Begin januari wordt pas officieel bekend...
De prijzen, uitvoeringen etc
Mag een coupé niet chique zijn dande te leveren kleuren.... allemaal erg mooi en chique voor een 159, maar toch niet voor een coupe!!