Toch een aparte persoonlijkheid met veel inzicht en gevoel voor racen.
Ik denk dat de formule 1 er toch anders uit gaat zien al is er voldoende nieuw talent aanwezig.
8 maal een kampioenschap winnen doe je niet zo maar (die ene keer lukt hem ook nog wel

Ik denk en mag hopen dat ferrari er alles aan doet om die laatste races op hun conto te schrijven en met beide titels naar huis te gaan.

Wel krijgt Schumi een nieuwe rol binnen Ferrari al is nog niet duidelijk welke:
'Schumacher krijgt nieuwe rol binnen Ferrari'
10 september 2006
Ferrari-president Luca di Montezemolo heeft laten weten dat Michael Schumacher een rol zal blijven bij het Ferrari-team. Welke rol de 37-jarige Duitser na dit seizoen precies zal krijgen binnen de Italiaanse renstal, is nog niet duidelijk. De Ferrari-baas bedankt Schumacher voor de enorme bijdrage die hij aan het team heeft geleverd.
Di Montezemolo liet weten: "Ik heb altijd gezegd dat helemaal zijn eigen besluit zou moeten zijn als hij wilde stoppen. Nu heeft hij een beslissing heeft genomen, ben ik een beetje bedroefd. We hebben heel veel samen beleefd. Niet alleen goede tijden, maar ook slechte tijden. We hebben resultaten geboekt die moeilijk te evenaren zullen zijn. Ik wil Michael namens iedereen bij Ferrari enorm bedanken voor zijn enorme toewijding aan ons team, voor zijn vastberadenheid en zijn moed. Michael zal verbonden blijven aan Maranello, maar dat zal natuurlijk in een andere vorm zijn. Ik ben daar heel erg blij mee."
Na afloop van het seizoen wordt de nieuwe rol van Schumacher bekendgemaakt.
Jammer dat Massa vandaag niet kon laten zien wat ie waard is, duidelijk is wel dat hij meer dan voldoende potentieel heeft om races te winnen.
Ook vandaag reed hij vaak net over de limit en kon toch een goede prestatie neerzetten.