euh....Mijn hemel.....heeft niemand hier dan wat beters te doen dan zich druk te maken over autotjes, forums en weet ik veel..........
dat is denk ik ook de reden waarom het ene topic sneller wordt gesloten dan het andere, omdat de moderators ook wel is wat beters te doen hebben dan alleen maar 24 uur per dag achter dat beeldscherm zittenMijn hemel.....heeft niemand hier dan wat beters te doen dan zich druk te maken over autotjes, forums en weet ik veel..........
Slaat nergens op!dat is denk ik ook de reden waarom het ene topic sneller wordt gesloten dan het andere, omdat de moderators ook wel is wat beters te doen hebben dan alleen maar 24 uur per dag achter dat beeldscherm zittenMijn hemel.....heeft niemand hier dan wat beters te doen dan zich druk te maken over autotjes, forums en weet ik veel..........
Makkelijk oordelen van een afstandje...Slaat nergens op!
Dus ze doen maar wat
Alleen als je serieuze welgemeende bedoelingen hebt!Het komt allemaal goed.
*Ik stuur je een PM AlfettaOwner
Dat vond ik ook alMakkelijk oordelen van een afstandje...Slaat nergens op!
Dus ze doen maar wat
Denk je dat je het beter kunt? Neem dan ff contact op met Theo Meinster, mag je zo mijn werkzaamheden overnemen. Geen probleem!Slaat nergens op!
Dus ze doen maar wat
Och och, wens der gedachte???Denk je dat je het beter kunt? Neem dan ff contact op met Theo Meinster, mag je zo mijn werkzaamheden overnemen. Geen probleem!Slaat nergens op!
Dus ze doen maar wat
Je hebt kritiek op onze werkzaamheden, dus blijkbaar denk je dat het beter kan.Waar heb ik dat geschreven dat jij dat ervan maakt?
Wat is het echte probleem?
Nu gebruik je ook al woorden als schelden en met de hand in de zakkenJe hebt kritiek op onze werkzaamheden, dus blijkbaar denk je dat het beter kan.Waar heb ik dat geschreven dat jij dat ervan maakt?
Wat is het echte probleem?
Bij deze de uitnodiging dat waar te maken.
Het is zo makkelijk om te schelden vanaf de kant met je handen in je zakken.
Ik heb totaal geen problemen met kritiek, mits opbouwend en via de officiële kanalen gecommuniceerd.