Als je alle plaatjes wilt zien, kijk dan hier:http://www.picturetrail.com/gallery/vie ... id=3212761
Ik zal even zoeken Erwin!Zeg Lennart heb je misschien ook foto's???![]()
Wat een leuk verhaal! en wat een mooie wagen! Komende zondag maar even mee naar de Fryslanrit... want bij wie is de start???Nog iets mafs:
In de auto zijn alle boekjes nog aanwezig en die waren aan het doorbladeren, totdat we er een naam van iemand in zagen staan, die we kenden.
Er stond iets met potlood in gekrabbeld van 'Alfa Romeo Alfetta GTV liefhebber' en dan de naam van die kerel en het telefoonnummer.
De beste man dus gebeld en het zij hem in eerste instantie niets. Foto van gemaakt en doorgemaild. Bleek toch wel zijn handschrift en toen ging er wel een lampje branden. Die auto had zijn tandarts 26 jaar geleden nieuw gekocht bij Rinsma in Heerenveen en hij vond het zo'n mooie auto, dat hij tegen zijn tandarts zij, dat als je hem ooit verkoopt, moet je me bellen. Ze hadden toen geen papiertjes bij zich ofzo, dus de naam maar in het instructieboekje geschreven.
Dat vind ik dus echt een heel grappig verhaal. Hij heeft trouwens tegen mij hetzelfde gezegd: Als je hem ooit verkoopt, moet je me mailen!