Eén van die drie is verantwoordelijk voor een deukje in mijn Alfetta GT (deze week gebeurd

Dus een deuk in mijn ego en beurs

Desondanks blijven het leuke beesten met een eigenzinnig karakter

ja zoek maar eens uit wie de eigenaar is....bij ons in de buurt zat een katenhater, heeft de populatie in het verleden flink uitgedund![]()
Water gooien is wel leuk, maar meestal zetten ze zich af en springen weg.. met als resultaat tig krassen op je auto..
Gewoon de eigenaar vd kat(ten) aanspreken dat je hier niet van gediend bent..
Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?Hebben hier 3 van die gevallen rond-liggen.
Eén van die drie is verantwoordelijk voor een deukje in mijn Alfetta GT (deze week gebeurd![]()
)
Dus een deuk in mijn ego en beurs![]()
Desondanks blijven het leuke beesten met een eigenzinnig karakter
De wasmachine staat op de droger in een hoek in de garage.Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?Hebben hier 3 van die gevallen rond-liggen.
Eén van die drie is verantwoordelijk voor een deukje in mijn Alfetta GT (deze week gebeurd![]()
)
Desondanks blijven het leuke beesten met een eigenzinnig karakter![]()
Ik heb ook drie van die apparaten en heb er nog geen dag spijt van gehad...
Heb je nog stress gehad met je eigen poes dan?, die steekt niet voor niks zijn middelvinger op
![]()
Poezesnoepen en veel liefde helpen ook hoor![]()
Kristal
inboedelverzekeringHebben hier 3 van die gevallen rond-liggen.
)
Hmm vertelinboedelverzekeringHebben hier 3 van die gevallen rond-liggen.
)
gewoon de voorwaarden doorspitten en kijken of dit soort schades gedekt worden of voorleggen aan je agent, wel even kijken naar je eigen risico. ooit heeft onze kat (RIP) een duur servies omgestoten bij de buren, werd gewoon vergoed. En dat is geen verzekeringsfraude, was echt gebeurd. De kat glipte naar binnen, zat op de tafel en schrok en liep wat dingen van de tafelHmm vertelinboedelverzekeringHebben hier 3 van die gevallen rond-liggen.
)
......ben een en al oor!
Klopt wel hoor . Zelfs in België . Gewoon efkes de zeer kleine letterkes van je polis nalezen .gewoon de voorwaarden doorspitten en kijken of dit soort schades gedekt worden, wel even kijken naar je eigen risico. ooit heeft onze kat (RIP) een duur servies omgestoten bij de buren, werd gewoon vergoed. En dat is geen verzekeringsfraude, was echt gebeurd. De kat glipte naar binnen, zat op de tafel en schrok en liep wat dingen van de tafelHmm vertelinboedelverzekering......ben een en al oor!
of ff bellen met je tussenpersoon/verzekeringsagent of de maatschappij.Zal me dit weekend toch maar s verdiepen in deze materie