52,6% voor de 75

47,4% voor de 159
De poll is gesloten en de 75 heeft gewonnen![]()
![]()
Ik ben benieuwd of ze dat op de redactie voorzien hadden!De poll is gesloten en de 75 heeft gewonnen![]()
![]()
Omdan als vaststelling te gaan dat de mensen de 159 niet lustenIk ben benieuwd of ze dat op de redactie voorzien hadden!De poll is gesloten en de 75 heeft gewonnen![]()
![]()
Ik heb zelf dus ook op de 75 gestemd, waarom: omdat ik dat objectief (beide gezien in hun tijd) de betere wagen vind.Omdan als vaststelling te gaan dat de mensen de 159 niet lustenIk ben benieuwd of ze dat op de redactie voorzien hadden!De poll is gesloten en de 75 heeft gewonnen![]()
![]()
? Nee, ik blijf het jammer vinden dat de stemming niet eerlijk is verlopen. De 159 verdient veel meer krediet!
AmenHet gaat om gevoel en passie, ik vind de 159 ook een heerlijke bella om naar te kijken, heb er helaas nog niet in mogen sturen, en is zeker ook een Alfa, dus zeker geen verliezers, ik denk ook daar we hier niet te zwaar aan moeten tillen en evt. rancuneus mee om moeten gaan, het zijn nu éénmaal gevoelens, en dat je dubbel mag stemmen is dom van autoweek, ik heb genoten van deze topic en al zijn reacties erop, en wat nu bij autoweek![]()
![]()
![]()
![]()
lang leve de 75 & 159
gr Roel
Vind ik ook, daarom heb ik er vandaag een besteld.Omdan als vaststelling te gaan dat de mensen de 159 niet lusten? Nee, ik blijf het jammer vinden dat de stemming niet eerlijk is verlopen. De 159 verdient veel meer krediet!