De man die de Giulia qua onderstel ontwikkeld heeft, Philippe Krief:

.
@frankzagato
Ik las dat een manuele versnellingsbak minder trekkracht aan kan dan de automaat. 380nm om 450nm.
Neem aan dat het sperdifferentieel electronisch is. 
Ik heb een sper differentieel gereden op mijn 33. Was een Quaife diff via de Alfa club Denemarken gekocht.
Op de 33 gaf dat meer mogelijkheden om sneller een bocht uit te acceleren tov standard  differentieel.
Bij de 155 heb ik dat niet nodig met de vierwielaandrijving. Dat is nog een stap beter.
Bij mijn GT heb ik eigenlijk geen Q2 diff gemist. Als je niet lomp gas geeft heb je het nooit nodig.
Mijn 155 is meer achter wiel georienteerd en dan merk je dat een diff achter wel lekker is. Dan kan je gewoon op het gas zonder doorslaande wielen of rokende banden of je moet veel power gaan gebruiken.
Lijkt me wel een aanrader op de Giulia.
Ook tractie op de achteras kan nog een issue zijn bij slechtere weersomstandigheden. Dan wil je wel een beter sper.