muggie
Newbie
Newbie

RE: Politie trekt 1002 bekeuringen in

vr okt 07, 2005 20:29

Ik ken de situatie van die 1002 precies. Komende vanuit Haarlem draai je de A208 op. Op de oprit staat het bord van autosnelweg. Als je net ingevoegd bent, kom je het bord 100 tegen. Dit bord staat pal naast een esso express. Voor jullie nu de vraag van waar staat de camera achter en waar staat het vw-busje van de politie?

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 07, 2005 20:31

Te hard rijden is meestal het gevolg van menselijk falen doordat we nou eenmaal niet volmaakt zijn. Wij kunnen nou eenmaal per ongeluk ietsje te hard rijden....niet bewust maar per ongeluk dus. Wij worden dus gestraft voor het mens zijn. Prettige wedstrijd verder :evil:

Het zal je "baan" maar zijn om dit soort bekeuringen uit te delen. Ik heb meer respect voor werklozen!

Hoe was het op werk schat? Oh heerlijk 5000 bekeuringen uitgedeeld aan weerloze burgers. WALGELIJK :evil:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 07, 2005 20:33

Als ik te hard rijd heb ik er ook geen probleem mee dat als ik geflitst wordt ik een boete krijg. Daar ga ik ook geen bezwaar tegen indienen.
Waar ik wel problemen mee heb is dat er met zo'n kleine marge geflitst wordt dat veel mede weggebruikers zo bang zijn een boete te krijgen voor te hard rijden dat ze gewoon op een 80 km weg netjes 70 gaan rijden, en hier alle wegen aangepast worden zodat er niet ingehaald kan en mag worden.
Groeten uit Zeeuws Vlaanderen
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”