Giallo lord QV
Full Member
Full Member

Van Wie is Deze 33 ??? (zender) kijk even aub.

do sep 29, 2005 16:25

Een tijdje geleden tipte iemand mij dat er op een sloop bij mij in de buurt een 33 stond met een Lester lip/bumper, ik er als een gek heen.... het bleek geen Lester bumper te zijn maar een Zender bumper. De achterbumper was ook nog aanwezig dus die heb ik ook maar mee genomen. Er zat ook nog een zender skirt aan de sloper vast maar ik had zoiets van die kom ik nog wel een keer tegen, vergeet het maar! mooi stom! :roll: .

toen ik aan een paar 33 freaks vertelde dat ik een voor en achter bumper (inmiddels ook spoiler) van zender had vertelde ze mij dat zoiets helemaal niet apart is en je ze regelmatig tegen komt. ik ben nu ongeveer 2.5 jaar alfist zou ik maar zeggen, en ga bijna alle alfa dagen af. en heb dus nog nooit een 33 zender in het echt gezien :( .
sterker nog, de enige complete zender kit die ik op foto op internet kon vinden was van een belg kleur wit.

nou kom ik gister via link op link een ned rode 33 tegen met complete kit! zelfs de velgen! met kenteken DB-RL-23 ! mijn vraag is nu van wie is deze auto??? rdw gegevens: 1.3 uit sep. 91' in 2004 op naam gezet en apk tot maart 2006. (hij bestaat dus nog!)
Weet iemand van hier van wie of waar deze 33 is? dan hoor ik dat heel graag!
Ken jij nog een andere 33 zender dan ben ik daar ook erg nieuwsgierig naar. ( foto s van 33 zender zijn ook welkom!) Bvd !
Deze: Afbeelding
dit is de Witte:Afbeelding
niks is wat het lijkt

Ton
Member
Member

RE: Van Wie is Deze 33 ??? (zender) kijk even aub.

do sep 29, 2005 21:59

Dit is een bekende auto voor mij , en ook de berijder is bij mij bekend .
De relatie met deze man is zakelijk , dus als je meer info wilt , moet me maar e.e.a. toelichten via een PB .

reijnaje
Guru
Guru

vr sep 30, 2005 07:55

De witte Zender 33 bestaat niet meer :(

Maar er is ook goed nieuws: de set ligt bij mij in de garage :D

Nadeel alleen is dat hij er een paaltje mee uit de grond gereden heeft, met de voorbumper dus :shock: Dat is de reden dat de bumper nog niet op mijn auto zit maar nog ligt te wachten op aandacht. De achterbumper zit er al wel op (zat een gat in voor de trekhaak :roll: ). De sideskirts en achterspoiler liggen klaar om te schuren en spuiten...
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

ToonQVp4
Full Member
Full Member

za okt 01, 2005 18:50

die rijd hier in de buurt rond.ziet er nog best netjes uit.de zender velgen zitten er inmiddels niet meer onder.
156 sw 2001 facelift 2004 parelmoer wit

gehad:33 1.7 16v QV permanent 4.(2wd :( )'93 :(
2x33 1.4 imola '93
1.7 16v QV '91
Spider 2.0 ts '97

non alfa:

Volvo 850 estate 2.0 '95 dagelijks voor m'n vriendin

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”