Tsja, het gaat mij om die mentaliteit van afzeiken. Weet je nog dat Inge de Bruin Olympisch alles bij elkaar won met zwemmen? Het enige wat die verslaggever toen als eerste kon vragen was zoiets van "En, volgende keer wel alles goud?" Ze trok hem zowat over het hek heen! Dat soort ge#$@% tref je heel vaak aan. Van die verslaggevers/kartchauffeurs/bankzitters die denken dat ze het wel even in het juiste daglicht zullen zetten. Kijk vooral niet naar het verleden, kijk vooral niet naar de prestaties die zijn behaalt en schrijf hem zo hard mogelijk af. De man heeft voor zichzelf de juiste voorwaarden bepaald en daar het maximale uit gehaald. En ja, ik zie iemand liever in de grindbak eindigen na een harde actie dan op de laatste plaats zijn rondjes afwerken. Ieder zijn eigen ding........Oh dank je, heel graag. Dit kwam ik toevallig ergens tegen:Kijk naar zijn prestaties en wil je dat niet zien maak dan nog een oudbakken grindbakgrap...
met de tekst:
Zeer speciale Malaguti Firefox F1
In Jos Verstappen uitvoering, dit kom je niet vaak tegen.
Op de weg iid niet nee, misschien moet je die ook in de grindbak zoeken.
Vind het ook wel toepasselijk dat het een scootertje is en bijv geen Suzuki Hayabusa.

En die montoya boos! Hahaha.......