Die krijgt die 300pk wel op de weg, weegt alleen 1650kgDe Focus krijgt die 300 pk gewoon niet vlot op de weg, om over de hoeveelheid torquesteer nog maar te zwijgen.

Die krijgt die 300pk wel op de weg, weegt alleen 1650kgDe Focus krijgt die 300 pk gewoon niet vlot op de weg, om over de hoeveelheid torquesteer nog maar te zwijgen.
Ja, bij normaal gebruik, maar bij echt sportief gebruik valt hij door de mand.Die 250 pk krijgt de 156 GTA uitstekend weg!!
Maar dat heb je ook bij minder gemotoriseerde FWD's volgens mij. Ga met een 1.8 na een korte bocht vol op 't gas en je eindigt ook in de sloot...Ja, bij normaal gebruik, maar bij echt sportief gebruik valt hij door de mand.Die 250 pk krijgt de 156 GTA uitstekend weg!!
Lange bochten gaat goed, maar uitacceleren na een korte scherpe bocht is WHEELSPIN.
Helemaal mee eens. M'n vrouw heeft een focus wagon en vind mijn 159 veel te zwaar te bedienen. Ga zelf op korte termijn een Giulietta leasen als vervanging van m'n 159 vind 2 stations een beetje overkill (ja sorry leasenVergeet ook niet dat de koper vaak niet de enige bestuurder is en dat andere bestuurders vaak minder gecharmeerd zijn van een auto die bij het beroeren van het rechter pedaal ineens onder zich weg gallopeert.
Een achterwielaandrijver doet niet veel anders met 250 pk in een korte bocht.Ja, bij normaal gebruik, maar bij echt sportief gebruik valt hij door de mand.Die 250 pk krijgt de 156 GTA uitstekend weg!!
Lange bochten gaat goed, maar uitacceleren na een korte scherpe bocht is WHEELSPIN.