Andretti Molletti

Re: RE: Korting met je SCARB pasje

za dec 12, 2009 20:20

De Brezan geeft ook korting als je lid bent van de plaatselijke kantklosclub heb ik wel eens het idee. Korting is trouwens relatief daar
Dat is helemaal waar en nog veel te netjes uitgedrukt.
Brezan is overigens geen deelnemer meer van onze kortingssite.
De laatste keer dat ik daar boodschappen deed heb ik voor het afrekenen om de clubkorting gevraagd. Die was 15%. Prima! Verder geen vragen gesteld, voor mij was elke korting al lang goed. Maar toen ik een paar dagen later thuis de faktuur eens goed bekeek voelde ik me toch genaaid.
Want het totaalbedrag van de normale winkelprijzen minus 15% korting werd op de faktuur een nettoprijs EXCLUSIEF BTW waar vervolgens weer 19% BTW overheen ging.
Rekensommetje: € 100,-- x 0,85 x 1,19 = € 101,15. Oftewel: ik heb zelfs nog iets meer moeten betalen dan de normale winkelprijzen :? .
Uiteraard heb ik daar naar Brezan een bericht over gestuurd. Niet eens om die paar kwartjes terug te krijgen, maar om het principe. Helaas na twee berichten nog steeds nul-komma-nul reactie. Dus ik zeg: als dat de korting van Brezan is, dan maar liever geen korting.
(Of helemaal niet meer naar die Brezan gaan, daar heb ik voorlopig voor gekozen.)

.
Ik hoop niet dat deze uitspraak over de Brezan een uitspraak is van de SCARB,
het lijkt me juridisch niet correct om de Brezan in een zwart licht te zetten namens de SCARB uit hoofde van de functie Moderator.
Langs deze weg wil ik me als clublid dan ook distantiëren van de uitspraken van de moderator over de kwaliteiten van de Brezan!
Ook het nadrukkelijk aanzetten tot niet meer naar de Brezan te gaan bestrijd ik ten zeerste!
ieder lid is vrij te gaan waar hij/zij wil, ook al doet een moderator anders voorkomen.
:evil:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”