vandaag bij de RDW geweest en drie keer raden een vette goedkeur.
toch nog de nodige problemen gehad in het voor traject,
woensdag avond de pre APK gedaan een koplamp moest worden vervangen.
aangezien ik er nog een paar had geen probleeem
maar het CO wou absoluut niet zakken en bleef op een dramatische 9%
hangen.
ok ik had nog een revisie set met pakkingen voor de carbs, dus gistermiddag maar snipperen
alles gemonteerd, mengschroeven dicht gedraaid en motor ging uit .Dit leek al een stuk beter

maar vanochtend toch te hoog

de keurmeester had er geen bezwaar tegen als ze ter plekke naar beneden werden gedraaid. dus maar even gedaan tot een mooie 3,2 waarde
ps hij reed zelf in een 33 wat hem goed beviel ,kijk dat praat dus wel zo gemakkelijk.

hij vond het onderstel wel erg op een 33 lijken van mij heeft ie zijn gelijk gekregen.
maar wat blijkt.


Waar ik dacht dat het orgineel een duitse wagen was
vroeg de vrouwelijke beamte waar het kenteken was!!
nooit gehad zij ik, alleen de duitse papieren had ik maar.
het is dus wel een nederlandse wagen (geweest)
met het kenteken TD-18-XL
dus wie kent dit kenteken??????????


in ieder geval niet naar de douane en geen andere bijdragen
scheelt toch een boel geld.

nu nog even wachten op de papieren uit veendam dan is de zaak rond.
als het goed is komt het orginele kenteken er weer op .
grt rogeralfa
