Roeltje 164

RE: Ervaringen met Lukas de Vries uit heerenveen ??

zo feb 22, 2009 00:09

Hmm welkom, geen plaatsnaam , geen niks, klinkt als, was al verbaasd dat dit topic omhoog werd getrokken, Lucas de Vries al best goede spullen hebben maar de poet moet ergens vandaab komen hoe je het wend of keert, vaak dus in de hoge aanschafprijzen.
Ieder het zijne, have fun

Ciaoo, we hebben een voorstel topic in het cafe , ga je gang...

sudsprint
Guru
Guru

Re: RE: Ervaringen met Lukas de Vries uit heerenveen ??

zo feb 22, 2009 00:11

Aan de potentiële koper, als je nog meer info wilt hoor ik het wel!
Succes!!
Potentiele koper van WAT? En waarom zou ik daar voor JOU moeten benaderen?
Giulietta 2.0 Turbo Autodelta(prototipo) 1984
Sprint 1.7 QV (Rood) 1989
33 16v QV (Rood) 1992
Gehad:
Sprint 1.7 QV I.E. 33 imola, 33 1,7 ie

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo feb 22, 2009 09:33

wat hier gebeurt is ook logisch..er worden ervaringen met een bedrijf gevraagt. en dat gaat, positief en negatief natuurlijk weer lekker openbaar. iedereen heeft een mening, alleen al aan de hand van de vraagprijzen,soms zelfs nog zonder de auto`s life gezien te hebben. Zo lust ik er ook nog wel een paar!

Elke positieve of negatieve ervaring is een persoonlijke, niet meer en niet minder. Want iedereen beschrijft zijn ervaring uit eigen perspectief. En dat eigen perspectief is misschien ook niet altijd het juiste uitgangspunt. Dus jongens: wat is er zo moeilijk aan de reacties op een dergelijke vraag per PB te doen??

Als het openbaar gaat: ook niet gek opkijken als vrienden van of werknemers van of wie dan ook dicht bij bedrijfsuitbater staat een stuk reclame gaat schrijven, daar vragen jullie dan gewoon zelf om...toch?
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Roeltje 164

zo feb 22, 2009 11:38

wat hier gebeurt is ook logisch..er worden ervaringen met een bedrijf gevraagt. en dat gaat, positief en negatief natuurlijk weer lekker openbaar. iedereen heeft een mening, alleen al aan de hand van de vraagprijzen,soms zelfs nog zonder de auto`s life gezien te hebben. Zo lust ik er ook nog wel een paar!

Elke positieve of negatieve ervaring is een persoonlijke, niet meer en niet minder. Want iedereen beschrijft zijn ervaring uit eigen perspectief. En dat eigen perspectief is misschien ook niet altijd het juiste uitgangspunt. Dus jongens: wat is er zo moeilijk aan de reacties op een dergelijke vraag per PB te doen??

Als het openbaar gaat: ook niet gek opkijken als vrienden van of werknemers van of wie dan ook dicht bij bedrijfsuitbater staat een stuk reclame gaat schrijven, daar vragen jullie dan gewoon zelf om...toch?
Okee Walter, dan ga ik vanaf nu roepen dat jij de beste tandarts van Nederland bent!!!! :wink:

Sorry off topic

Ohh ja de Vries mmmmm :-k

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo feb 22, 2009 11:51

Okee Walter, dan ga ik vanaf nu roepen dat jij de beste tandarts van Nederland bent!!!!
:mrgreen:

en de beste kok was ook nog niet voorbij gekomen, toch?? of wel?? O ja, zelfs eigen topic!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Roeltje 164

zo feb 22, 2009 13:48

Okee Walter, dan ga ik vanaf nu roepen dat jij de beste tandarts van Nederland bent!!!!
:mrgreen:

en de beste kok was ook nog niet voorbij gekomen, toch?? of wel?? O ja, zelfs eigen topic!
:-$ , dadelijk weet iedereen dat.

En uhh on-topic, anders dan ehh zijn we het haasje :idea: :wink:

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

zo feb 22, 2009 15:56

Als je op "Lukas de Vries" + Alfa google't (bijvoorbeeld omdat je zijn nieuwe adres zoekt) kom je o.a. dit topic tegen. En misschien zie je dan even niet dat het een topic is waarvan de laatste reactie al weer even geleden is.

Over het bedrijf zelf: klik hier. Ook dit jaar zal er weer een evenement zijn waarbij je de aangeboden auto's zelf kunt bekijken, beoordelen en overwegen of je ze de vraagprijs waard vindt.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”