M.i. zit er een heel groot probleem bij de regelgeving v.w.b. de consequentie.
Ik kan met mijn zoontje van 12 WEL gewoon afspraken maken en die komt hij na.
Ik heb al eerder bij leaseautoregelingen aangegeven dat ik graag afspraken maak met de regering... ik lease tenslotte voor 4 jaar en wil weten hoe dat verloopt... NIET ineens een hogere bijtelling krijgen!!
Oldtimers= hobby. Ik bepaal zelf wel of ik die 50 euro uitgeef aan... het is de druppel, want ik betaalde nog maar een paar jaar w-belasting, had een goedkope verzekering etc onderhield dat hok om dan over 2 jaar oid belastingvrij te kunnen hobby-en... stalling APK (dat is dan wel minder geworden poe poe) reparaties etc etc...
Ik kan met de huidige regering cq politiek geen dag vooruit plannen... elke dag veranderd er wat in ieders nadeel... en dat moet maar eens afgelopen zijn!!!!
Ik kan me voorstellen dat ze een X bedrag aan belasting nodig hebben.... laten we dat bedrag delen door het aantal mensen en een aanpassing maken naar inkomsten mijn part, maar daar ophouden!!
Geen totaal belachelijke en van uiterst gebrek aan enige vorm van intelligentie blijkende maatregelen meer waar niemand op voorzien is en dus ook niet zit te wachten...
schaf als goede daad de subsidie maar eens af ! Subsidie is een legale vorm om kanjers van fouten in het betaalsysteem goed te praten ...