Tenzij anders vermeld, zijn geen interne coderingen bekend:
24 HP (1911)
40-60 HP (1913)
Grand Prix 1914 (1914)
20-30 HP (1920)
40-60 HP (1921)
R.L. Targa Florio 1923 (1923)
20-30 E.S. Sport (1923)
G.P.R. (Gran Premio Romeo) (1923)
R.L. Targa Florio 1924 (1924)
P2 (1924)
6C 1750 Gran Sport Testa Fissa (1930)
P2/1930 (1930)
Tipo A (1931)
Tipo B / P3 (1932)
8C 2600 Monza (1933)
Tipo B 1934 (1934)
8C 2900 A (1935) (hééé, daar heb je hem

12C 1936 (1936)
12C 1937 (1937)
Tipo 312 (1938)
Tipo 308 (1938)
Tipo 158 (1938)
Tipo 316 (1938)
Tipo 412 (1939)
Tipo 512 (1940)
Tipo 158/1940 (1940)
Tipo 158/47 (1946)
6C 2500 Competizione (1948)
6C 3000 C50 (1950)
Tipo 159 (1951)
1900 C Gara (1951)
1900 C52 (1952)
6C 3000 CM (1952)
Tipo 160 (1952)
6C 3000 PR (1954)
1900 Sport (1954)
2000 Sportiva (1954)
Tipo 750 Competizione (1955)
Giulia TZ 2 (1965/1966/1967), Tipo 105.11
Giulia GTA SA (1967/1968), Tipo 105.32 (gebouwd door Alfa Romeo) en 105.02/A (gebouwd door Autodelta)
33 Sport Prototipi (1967)
33/2 Daytona Sport Prototipi (1968/1969)
33/3 Sport Prototipi (1969/1970/1971)
33 TT 3 (1971/1972)
33 TT 12 (1973/1974/1975)
Martini-Brabham-Alfa Romeo (1975)
Alfetta GT Autodelta (1975)
Martini-Brabham-Alfa Romeo BT 45 (1976)
Martini-Brabham-Alfa Romeo BT 45 B (1976)
Alfasud ti Trofeo Autodelta (1976/1977/1978/1979/1980/1981)
Martini-Brabham-Alfa Romeo BT 46 (1977/1978)
33 SC 12 (1977/1978)
33 SC 12 Turbo (1977)
Tipo 177 (1978)
Tipo 177 (1979)
Martini-Brabham-Alfa Romeo BT 48 (1979)
Tipo 179 (1979)
Tipo 179 (1980)
Tipo 179 (1981)
Tipo 182 (1982)
Tipo 182 T (1982)
Alfasud Sprint Veloce Trofeo Autodelta (1982/1983)
Tipo 183 T (1983)
Tipo 184 T (1984)
Tipo 185 T (1985)
Klaar. Meer bruikbaars staat er niet in het boek.
Een verre van compleet lijstje, by the way. Zo ontbreekt de Giulia T.I. Super (officieel afkomstig uit het Jolly Club-kamp , maar weldegelijk een Autodelta-produkt), de Giulia TZ, de talloze GTA's en noem de rest maar op.