GTV wel of niet doen?

Tuurlijk! Kosten vallen mee...
69%
9
Je bent gek, dat wordt je ondergang!
8%
1
Koop een fiat!
23%
3

Totaal aantal stemmen: 13
Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

RE: GTV doen of niet doen?

zo jun 15, 2008 14:22

Sowieso spreekt het bouwjaar in haar voordeel.
Kijk ook naar de garantie die aangeboden wordt.
Vraag naar wat voor garantie het is en hoe ze dat afhandelen.
Vervangend vervoer bij garantieclaim of moet je zelf vervoer regelen, etc.

Svp hier geen discussie over of iemand wettelijk gezien recht op garantie heeft, dat is een heel ander verhaal.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

Maurits

zo jun 15, 2008 23:18

Ok dankjewel voor de tip. Ik ga maar eens een aantal dealers langs. Een van de GTV's die ik op het oog heb heeft 6 maanden BOVAG garantie. Dat trekt me wel aan, heeft wel 144.000 op de teller...

Tom VDW
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: GTV doen of niet doen?

zo jun 15, 2008 23:31

Ok dankjewel voor de tip. Ik ga maar eens een aantal dealers langs. Een van de GTV's die ik op het oog heb heeft 6 maanden BOVAG garantie. Dat trekt me wel aan, heeft wel 144.000 op de teller...
Door de km's zou ik me niet meteen laten afschrikken...een auto met 150.000 km die goed verzorgd is, kan nog veel langer meegaan dan één van 80.000 waar nooit naar is omgekeken. Vraag wel altijd of je misshien geen inzage kan hebben in de facturen van kosten die gemaakt zijn, als deze voorhanden zijn natuurlijk.

Salquenen
Advanced Member
Advanced Member

ma jun 16, 2008 00:00

Die blauwe van '98 is een phase 1. Eén van de allerlaatste. In '98 kwam phase 2. Heeft idd niet veel km. Maar de vraag is natuurlijk, hoeveel achterstallig onderhoud deze heeft. De prijs is idd niet hoog....

Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo MiTo
Landrovert Discovery
Buell Brommert...

ebbr
Guru
Guru

ma jun 16, 2008 12:06

Uit ervaring van mezelf en veel anderen blijkt dat de meeste auto's die ingeruild worden niet volledig bij zijn met beurtjes. Er is meestal wel een rede om hem toch maar weg te doen (Net voor een komende kostenpost).

Tel de eerste of de volgende beurt op een post van 1000,= - 1500,= Euro. Meestal draagarmpjes en dat soort geneuzel. Zwak punt bij bijna alle alfa's trouwens.

Als je dat meecalculeert, gewoon doen is er niets aan de hand en kun je jaren plezier beleven aan dergelijke fijne alfa's.

Gr Rene
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”