Verstelbare camberarmen nog nooit mee geexperimenteerd eerlijk gezegd.
Of de originele inkorten. Zag van de week ook dat mijn berlien de banden meer aan de buitenkant slijt....
Oei... dat lijkt me heel tricky... zagen & lassen aan een deel dat zo veel krachten te verwerken krijgt... maar... wordt wel vaker gedaan meen ik. En originele zijn natuurlijk ook gewoon in elkaar gelast...
Ik zou dan toch voor verstelbare gaan... dan op de uitlijnbank... kunnen ze het precies naar je zin instellen.
De dames staan beiden weer op de pootjes dus even vergelijkende foto's geschoten....
Ten eerste "zusje" zoals ze er nu bij staat, hoegenaamd origineel dus:

Best hoog nog vind ik (op de trailer stond ze al "in de ankers" dus iets naar beneden ws).
De Grande Dame staat nu op Koni Rood en dat is dus ongeveer even hoog als origineel (of zelfs iets lager?):
Zit ook kleuren te overwegen... wil het zeer beslist bij "Grijs" houden... maar twijfel tussen het origineel (volgens het handingevulde Sikkens stickertje AR 728, Grigio Medio Met.) of net een tint donkerder (AR 727) zoals deze "geleende foto" van het Bertje (foto van alfaromeocars):
Roept U maaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr!
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...