Heb jij dat ook niet dat je meer zou willen weten van die ruim 5000 leden die de SCARB heeft? Wie wonen er bij jou in het dorp/plaats die lid zijn van de SCARB, wat voor Alfa hebben ze?
Zo kan je jaren bij elkaar in de buurt wonen en niet weten dat je allebei Alfa gek bent. Dat is leuker om te weten en je passie met elkaar te delen.
Op mijn werk hebben we een smoelenboek. Hierin kan je collega's opzoeken, wat doen ze, wat is een woonlokatie e.d.. Dat is een handig middel om conact met elkaar te zoeken.
Nu kan je discusseren wat je kwijt wilt in zo'n SCARB auto & eigenaar online boek maar het lijkt mij een mooi verrijking voor de club. Zeker voor mensen zoals ik die niet al jaren lid zijn en nog niet tot de incrowd behoren. Ik vraag me af of er een dergelijk smoelenboek al is geweest of er al eerdere discussies over hebben plaats gevonden ??
Het forum is mooi medium om de stemming hierover te peilen maar wie binnen het clubbestuur zou hier ook wat meer over kunnen besluiten/zeggen ?? De webmaster, voorzitter, ??
Ik hoor het graag