Spoiler... het zit hem al in de naam he
Rode spiegels zitten erbij, maar persoonlijk vind ik de zwarte spiegels mooier. Zijn ook echt helemaal schadevrij, en het geeft de auto wat meer contrast. Zwart rood vind ik een hele mooie kleur combinatie, ik wou eigenlijk ook andere skirts monteren (zwarte type 2), maar de onderrand van de voorbumper en achterbumper zijn rood wat de boel weer uit verband zou gaan trekken. Ik poets de stijltjes gewoon met de poets van Meg, werkte bij de type 3 heel goed, nog niet geprobeerd op de andere 33's.
De klep is achter helemaal vrij van belettering, vind ik ook een stuk mooier staan. Alleen nog het kleine subtiele Italiaanse vlaggetjes erop (trademark) en hij is af. Toch grappig, niet verwacht dat ik moeite zou doen om een 3e serie 33 naar smaak te krijgen, in eerste instantie vond ik het model niet zo mooi. Nog steeds vind ik de neus iets te ver over de wielen hangen, maar zo zonder spoiler komt de lijn van de auto velen malen mooier over. Vind de lijnen naar de kont van de auto echt het mooiste van de auto.