verhuizen of blijven ?

Graag naar Den Helder
8%
5
Laat het maar blijven
76%
47
Wat is Zandvoort ?
16%
10

Totaal aantal stemmen: 62
WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Zandvoort verhuizen naar Den Helder ?

do dec 27, 2007 11:10

Het is weer eens een zinloos proefbalonnetje van een politicus die van zich wil laten horen. Maasvlakte lijkt me wel wat inderdaad, daar gaat toch niemand wonen en kan je lekker herrie maken.

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

vr dec 28, 2007 19:00

wat een gedoe zeg....

1: zantvoort is een van de nostalgische dingen in ons land. idd dan mot het ook weg (welke megool vezint dan ook om een bungalow park naast het circuit te planten!!!!) en zantvoort heb maar 2 dingen namelijk een geasvelteerd stukkie baan en een strand... tis dat het populair is geworden anders hadden ze nog nieteens een weg erheen gehad :? 8) wat lullen die gasten daro zeg... das net als dat je naast schiphol gaat wonen en gaat zaniken over vliegtuigen!!! van welke planeet kommie dan????

2: van mij mogen ze het sluiten want het leg gewoon klote en het bedrijf op zich is echt schandalig (prijzen, parkeren enz enz).
ze wilde het ook ooit is op de maasvlakte hebben, zou ik wel een goei plan vinden maar waar laat je dan al die containers en olieboten??? :roll:

maar het is weer is NL op zn best zeg maar 8)

ow ja en wie mogen dat allemaal weer gaan betalen???? juist wij (en het is al zo lekker goedkoop hiero)
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr dec 28, 2007 19:17

gewoon in almere of idd op de maasvlakte een gecombineerd project aanleggen, circuit, kartbanen, en allerhande andere outdooractiviteiten, ook iets speedway achtigs, hotels, vliegveld, snelweg erheen tot voor de deur. Golfbanen, verzin het maar. Wat mij betreft OOK een bungalowpark, dat dan WEL eigendom is van de circuitdirectie, zodat niemand kan gaan mauwen.
Ja, daar wil ik dan wel heen... Als er maar altijd wat te doen is, dat de bezettingsgraad hoog is, dan is daar volgens mij geld zat mee te verdienen...
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

ErwinV6

vr dec 28, 2007 20:05

De wallen moeten gewoon in Amsterdam blijven, net zo als dat het circuit gewoon in Zandvoort moet blijven..
Gewoon nostagie :wink:
Al die nieuwe circuits en ik heb er nogal wat gezien, zijn bagger en hebben geen sfeer.
Daarom is ook Monza zo ontzettend gaaf!
En tuurlijk Zandvoort is niet met Monza te vergelijken maar het barst wel van de historie maargoed dat is mijn visie.
Wij rijden ook Alfa niet omdat het de beste auto is maar omdat het een merk is met nostalgie en sfeer!!
Anders zouden wij ook in 1 of ander saai Duits monster moeten rijden en dat doen we ook niet en bovendien die zogenaamde degelijke Duitse monsters blijken ook niet zo degelijk als wij denken.... :?

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

zo dec 30, 2007 09:46

Erwin, je mening over Monza en Zandvoort: :thumbs:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma dec 31, 2007 12:24

Off topic, Meesterlijk stukje uitleg Pepijn:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

On topic:
Volgens mij is de uitspraak om Zandvoort naar Den Helder te verplaatsen regelrechte onzin.
Gewoon iemand geweest die de boel even wil opschudden om de discussie op gang te brengen wat er met het circuit moet gebeuren.
Kan geen serieus plan zijn, naast de onbereikbaarheid is er niet eens ruimte voor een circuit daar in de duinen!
Op zich ben ik best voor een nieuw circuit, maar laat Zandvoort dan wél liggen en maak er een monument van waar af en toe nog een wedstrijd wordt gehouden oid. Dat is ook leuker voor de nationale competities, want meer circuits betekent meer afwisseling!

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

ma dec 31, 2007 14:22

Maar goed, ongeacht of het nuttig is of onzin, het levert toch weer een leuk topic op, dat dan weer wel :wink:
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: RE: Zandvoort verhuizen naar Den Helder ?

vr jan 04, 2008 18:51

Maar goed, ongeacht of het nuttig is of onzin, het levert toch weer een leuk topic op, dat dan weer wel :wink:
Precies, maar ik denk niet dat de topic-opener het heeft verzonnen.
Denk meer richting ambtenarij/ milieu of buurt organisaties e.d.

JFPantah

zo jan 06, 2008 17:00

Ik rij in mijn auto's of met mijn motoren nooit op circuits.
Ik denk dat Zandvoort een zeer mooi circuit is om op te rijden.
Maar aangezien ik als bezoeker van vele auto en motorsport
evenementen op vele circuits kom en er dus veel ken.
Ben ik van mening dat vanuit publieksvriendelijk oogpunt
circuit Park Zandvoort de meest waardeloze is.
Komen en gaan is altijd een drama, fatsoenlijk rond het circuit lopen
kan je niet, fatsoenlijke kijkplaatsen zijn er niet. Ook andere publieks
voorzieningen ( catering, wc etc) zijn waardeloos.
Gewoon die ouwe rotzooi sluiten en in de polder een nieuwe aanleggen.

Remco S
Guru
Guru

zo jan 06, 2008 17:45

Ik ben ervoor om het circuit opnieuw op te bouwen in de polder en dan bedoel ik de flevo polder, niet omdat ik dan lopend na het circuit kan, maar om de ruimte die we hier nog hebben, Je kunt het circuit dan van alle kanten benaderen, waardoor je minder files hebt bij een groot evenement. Leg je het in de Helder dan krijg je weer hetzelfde als nu op zandvoort, 1 of 2 wegen die daar naartoe lijden.

Hylke
Moderator
Moderator

zo jan 06, 2008 19:05

Assen en Zandvoort lekker laten zoals ze zijn.
Den Helder weggeven aan Schotland (soort van colonie) of Curacao.
Daarnaast Lelykstad platslaan en daar een mooi waanzinnig auto- en motorsportgebied van maken.

Lost een hoop criminaliteit op, en als liefhebber van alles op meer dan 1 wiel valt er ook niets meer te klagen!

8)
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”