Ik zal deze week wat foto's maken van de Dedra en hier plaatsen. Mijn Dedra heeft aantoonbaar160000km gelopen, niet super veel dus. Dat was voor mij ook een reden om voor deze te kiezen. Als je een Dedra met climat control wil, check dan of alles in de middenconsole werkt. Dit kan een kostbare reparatie zijn omdat dit vaak met de printplaat te maken heeft. Bij mij doet alleen de verlichting het niet, en dit schijnt ook door de printplaat te komen, maar is wel repareerbaar. In Goes staat een 1998 Dedra te koop op marktplaats bij een handelaar, heeft ruim 2 ton gedraaid maar is netjes onderhouden. Minpunt vond ik dat het motorblok erg vet was rond de koppakking. De handelaar is een oud Lancia dealer die met pensioen is gegaan en dit er bij doet, de auto is van zijn zoon geweest, dus goed nderhouden. Misschien is dat wat voor je? Succes ermee in ieder geval.
Hoi,
Foto's
Ik ben de laatste tijd ook naar dedra's aan kijken ivm gezins uitbreiding, maar vind de KM standen vaak zo hoog van die auto's.
MVG Richard Kremer
Als het een TD betreft, zou ik me geen zorgen maken, die dingen kunnen echt heel veel hebben enlekken vaak iets olie op de inlaatslang. het resultaat is dan een vettig blok/ inlaatspruitstuk. Lijkt dan misschien vande koppakking te komen.........
Heb m'n auders enkele jaren terug bijna een dedra 1.9 TD SW aangesmeerd met 345.000 km of zo. Reed als een nieuwe en zag er erg netjes uit.
Op het laatste moment erd het toch de 145 TD, die ze nu hebben, want jonger en met airco voor minder geld. Ding heeft inmiddels ook 3 ton gedraaid en rijd, je raad het al, ook mog steeds als een nieuwe.