Maar het staat zoooo gaaaaaffffff....

Niet in de winter rijden met een Juul vanwege pekel en ontwaseming?
Je zou de wagen met dinitrol kunnen laten behandelen en de bodem flink in de teer zetten...
Nee hoor Rik, ook gewoon onder een witte Juul, makkelijk zat. 'Horen onder een ...' doet er niets, mooi vinden is een heel ander verhaal...
Als je GB's als velg kiest onder een Giulia heb je overduidelijk smaakIk leg het even uit voor Vince, aangezien die nieuw is in het Giulia-gebeuren... En duidelijk smaak heeft!![]()
Als er een Juul komt, komt er een pekelwagen naast inderdaad! Zover ben ik nu wel.Ik leg het even uit voor Vince, aangezien die nieuw is in het Giulia-gebeuren...
Waarom koop je er niet een 145 of 33 bij voor de winter?
Zon: Spider
Normaal: Giulia
Winter: 33 / 145.
Patrick
Je kan ook doorschieten in je liefde voor italiaanse merken... Die auto's zijn hokken, precies de reden waarom FIAT in zwaar water is geraakt. Dan liever een Passat (of een Lancia Lybra/Kappa...).
(Ik beloof hierbij plechtig dat er NOOIT een Passat voor de deur komt...Dan eerder een Marea Weekend of zo...)
Is dat zo???Misschien een 146. Ook prima! En meer ruimte dan in de 156SW...
Mwoah... Een vriend van mij heeft een mooie lichtblauwe Marea Weekend 2.0 20v met 17". Helemaal geen verkeerde auto.Je kan ook doorschieten in je liefde voor italiaanse merken... Die auto's zijn hokken, precies de reden waarom FIAT in zwaar water is geraakt. Dan liever een Passat (of een Lancia Lybra/Kappa...).
(Ik beloof hierbij plechtig dat er NOOIT een Passat voor de deur komt...Dan eerder een Marea Weekend of zo...)
Overigens ben ik heul blij met de 164 als winterauto
Dat is echt zo... Ik heb dit hieronder eens probleemloos vervoerd met een 146 omdat het niet in de SW pastte...Is dat zo???Misschien een 146. Ook prima! En meer ruimte dan in de 156SW...
Geen idee hoor, maar de SW lijkt iig groter!
Is wel een punt: Alfa heeft nooit fatsoenlijke SW's gemaakt voor gezinnen ed... en dat is toch een serieuze doelgroep!