Hoezo, begint toch ook met een G.Een echte blikvanger, denk dat Dibro minder enthousiast is over de kleur![]()
Hoezo, begint toch ook met een G.Een echte blikvanger, denk dat Dibro minder enthousiast is over de kleur![]()
Pffft, maakt mij geen bal uit, iedereen mag z'n auto verpesten of verfraaien op de manier die hij of zij zélf het mooiste vindt...Een echte blikvanger, denk dat Dibro minder enthousiast is over de kleur![]()
Precies. Idee is leuk, maar he-le-maal doorgeschoten. En die getinte ruiten...Nèt iets te:
-laag
-brede velgen
-uitgeklopte schermraden
kleur, incl. velghart = prima!![]()
En die getinte ruiten...
Als je er zwarte wielen op zetEh mag een gele 75 serie1 wel?![]()
![]()
Grtz,fRank
Ja, natuurlijk! Ga toch weer eens rijden met dat ding, man!Eh mag een gele 75 serie1 wel?![]()
![]()
Grtz,fRank
Tuurlijk dit zijn de stallingsdingesen.Als je er zwarte wielen op zetEh mag een gele 75 serie1 wel?![]()
![]()
Grtz,fRank
Ik zal een een mooiere foto -met zwarte velgen dus- van jouw geel gevaarte opsnorren en inscannen, dat ziet er heel mean uit!Tuurlijk dit zijn de stallingsdingesen.Als je er zwarte wielen op zetEh mag een gele 75 serie1 wel?![]()
![]()
Grtz,fRank
@Allesandro; Ja ooit wellicht weer eens.![]()
Grtz,fRank
Heb jij die dan?Ik zal een een mooiere foto -met zwarte velgen dus- van jouw geel gevaarte opsnorren en inscannen, dat ziet er heel mean uit!Tuurlijk dit zijn de stallingsdingesen.Als je er zwarte wielen op zet
@Allesandro; Ja ooit wellicht weer eens.![]()
Grtz,fRank
( Assen, 1997 of zo,alweer zo lang geleden!)
Eh mag een gele 75 serie1 wel?