De Polo's zijn binnen... , ik vind ze zelf erg mooi, er is niemand thuis dus kan geen foto's maken waar ik hem aanheb, maar op de meeting van zondag a.s. zal ik beginnen met het uitdelen van de Polo's aan mensen die metv deze actie hebben meegedaan, er is weliswaar nog ééntje over, die is te koop.
Maandag zal ik de rest die ik niet gezien heb de polo's toesturen....op Pietro na... , kom je hem halen Pieter??? Zondag.....
Pietro wist ten tijden van het overmaken nog niet of hij kon komen op de meeting.
Ik moet zondag naar Den Haag. Misschien kan je ze op de A12 even overgooien naar de andere rijbaan?
Maar ff zonder dolletje, ik zal de verzendkosten overmaken, op korte termijn zie ik niet hoe we elkaar anders zullen zien (Spettacollo is te ver weg...
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999) Eat My Rust Racing
ha die Roy, jij hebt wel betaald voor het verzenden, maar voor jouw speciaal kom ik ze brengen, want wij moeten nog wat regelen en eten, doen we volgende week op een door de weekse dag een keer toch, of wil je ze op de bus hebben maandag??, WIJ spreken elkaar op zekers... Goede weekend Roy, mocht je je vervelen je bent welkom met de SZ zondag a.s.op de 164 meeting om ze op te halen hoor...mooi voor erbij zeg maar