Koop je een auto, een "moderne (166)", om van dat "gesleutel" af te zijn ... blijkt dat gesleutel erger te zijn. En wat erger is. nog duurder ook!
Gadverdamme, wat klonk als een uitgelopen wiellager (waar je een heel eind mee kan komen) bleek toch losse wielbouten te zijn (waar je minder ver mee komt)
Ik was onderweg vier wielbouten kwijtgeraakt, de vijfde deed me, door nog krom aanwezig te zijn, beslissen toch maar een "P" op te zoeken. En zoals dit soort gevallen wil ... ik had geen krik bij me (die stond nog in de garage te wachten tot-ie, na de schoonmaak, weer onder het reservewiel plaats mocht nemen) al m'n gereedschap had ik thuisgelaten (Tsja, moderne auto, wat kan daar nou mis mee gaan) en de reisverzekering was afgevinkt, maar niet afgesloten (laat je niet afleiden tijdens elektronisch verzekeringen afsluiten)
Affijn, de 166 met de 6 opgehaald ... in Karlsruhe ... "avontuur aparte".
Status quo: Ik moet een nieuwe naaf want ik krijg de stompjes van de wielbouten niet uit de naaf dus een nieuw wiellager en hé! er zit speling op de fusee, dus ook maar een nieuwe draagarm. (welkE "#$#$!!"!#$!#$ IDIOOT heeft ooit verzonnen fuseekogels en draagarmen als geheel te beschouwen .... "$"#$#$$#!!!!!!!!)
Bah, bah da's alles bij mekaar zo'n E400 aan onderdelen
Bah, ik heb spijt van de aankoop van de 166 ... wil iemand 'm ruilen voor een alfa6 diesel?
Chris