Nope deze beauty is van forumlid theo romeo....Is dit dezelfde dan?
Stond een aantal jaren geleden bij The Gallery te koop.
Of zijn er zoveel zilveren 75's in NL.
Ik hou me aanbevolen!Is volgens mij een andere. De mijne is door de vorige eigenaar zelf uit Duitsland gehaald als ik het goed begrepen heb.
@ Paulo: dit betekent misschien wel dat ik een QV tellerunit over ga houden
En die is ook echt wel mooier dan de mijne hoor. De mijne heeft zeker zijn gebruikssporen, lichte roest hier en daar (portieren, niks ernstigs). Zo'n mooie auto als die van Theo vind ik een beetje eng, dat trekt in mijn geval ongeluk aanNope deze beauty is van forumlid theo romeo....Is dit dezelfde dan?
![]()
Grtz,fRank
Da's inderdaad mijn 75 ben er nog steeds erg gelukkig mee, gelukkig heb ik nog een paar andere 75's waar ik niet zo zuinig op hoef te zijn...Nope deze beauty is van forumlid theo romeo....Is dit dezelfde dan?
![]()
Grtz,fRank
Ik weet het, als het volgende woord met een klinker begint moet er een "n" achter de "a". Het blijkt dat iig de Amerikanen het niet altijd zo nauw nemen met deze spellingsregel kan ik je vertellen. Wel erg offtopic trouwens@Theo Romeo: ik heb maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om een spellingsfoutje uit je onderschrift te corrigeren, no offense...![]()