Beezztie
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Re: RE: Taxatie Alfa 75 TS en America

ma mei 14, 2007 11:50

Het gaat erom dat je bij schade bijvoorbeeld totalloss een vergelijkbare auto kunt kopen of opbouwen
Nu ken ik Beezztie z'n 75 niet maar probeer er maar eens een te vinden voor dat geld die vergelijkbaar is :idea:

Ooit is mijn Thema turbo eens overreden door een buschauffeuse,
en kwam er een brave man in een pak, uit eurotax voorlezen referent aan de zaterdagtelegraaf.

Na zijn waaaazige conclusie vroeg ik 'm, wil jij voor dat geld die van mij (als ie niet in elkaar zou zitten) of neem je die uit de Telegraaf :?:

Hij zegt: nou dan neem ik die van jou.

Ik zei, zo en nu wegwezen en kom maar terug als je je huiswerk af hebt "we zijn hier geen kadett Frisco 1.4 aan het keuren" :evil:

Na een weekje verdubbelde deze amateur zijn bod :blue_confused:

Ik weet ook wel dat er 75's op de markt zijn voor € kwartje,75 (maar zou jij 'm kopen?) en niet om te slopen dus
:mrgreen: Mooi verhaal! Inderdaad, zie maar eens een TS te vinden met weinig (originele!) kilometers, zonder een spatje roest, met leren bekleding en het nodige aan techniek (preventief) vervangen / verbeterd. Als het je lukt lijkt € 7.000,- me helemaal niet zo'n slechte prijs. Probleem met de 75 is denk nog wel dat men deze nog niet echt als een klassieker ziet, althans niet een waar je ook behoorlijk geld aan uit wilt geven. Totdat het straks te laat is en je ze echt met een vergrootglas moet gaan zoeken. Als ik zie hoeveel 75's er nu gesloopt worden om als donor of racer te dienen..
Wel weer goed voor de marktwaarde van de overgebleven, gave, exemplaren. :D
Zoekende naar Scalino of Giulia Super

Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica

SCARB nr. 4755

Dickamerica
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: Taxatie Alfa 75 TS en America

di mei 15, 2007 15:16

:whistle: 8)
90 2.5 Qo grigio medio/pelle grigio 1987

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”